Kimi-rajongók Klubja
Kimi-rajongók Klubja
A klub mottója:
Megcsillan a nap a Ferrarikon, Átszáguld Kimivel a célvonalon. Együtt mozog gép és lélek, Kimi-s leszek, amíg csak élek!
     
Fórum
     
Menü
     
Kimi blogja
     
Infók Kimiről
     
A hét képe
     
Extrák
     
Videók
     
Galéria
     
Kitalált történetek
     
Versek és más egyebek
     
Finn himnusz
     
A pilóták hivatalos oldalai
     
A letöltés menete
     
Kimi blogja 2
Friss bejegyzések
2009.11.06. 08:56
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:54
2009.09.18. 11:40
Friss hozzászólások
     
2006
2006 : Schumi és Alonso lemásolta a tavalyi futamot!

Schumi és Alonso lemásolta a tavalyi futamot!

  2007.07.08. 19:06

Michael Schumacher győzelmével zárult a hatalmas izgalmakat hozó San Marinoi Nagydíj, ahol a Ferrari sztárja, és a Renault 25 éves világbajnoka, lemásolva a tavalyi évben megrendezett futamot, vérre menő csatát vívott az élen.

Ideális körülmények között vette kezdetét a San Marinoi Nagydíjon, ahol minden gond nélkül elrajtolt a mezőny. Schumacher megtartotta első helyét, míg a második pozícióból rajtoló Jenson Button beállt mögé. A másik Hondával versenyző Rubens Barrichello a harmadikról visszaesett az ötödik helyre, miután Felipe Massa és Fernando Alonso is elment mellette.

Annak ellenére, hogy az élmezőny probléma nélkül vette az első kanyarokat, a hátsó régióban igen nagy volt a tülekedés, melynek meg is lett az eredménye. Az utolsó helyen autózó Yuji Ide hátulról megtolta Christijan Albers autóját, melynek következtében a Midland elvesztette a tapadását, és pár szaltót bemutatva a kavicságyban landolt.

A verseny szervezői nem is vártak sokáig, és azonnal beküldték a biztonsági autót, így az élen autózó Schumacher elvesztette kezdeti előnyét. Albers szerencsére saját lábán hagyta el a pályát, ám nagyon ideges volt a Super Aguri versenyzőjére, aki időközben a boxba hajtva feladta a futamot – bár később visszatért.

A biztonsági autó mindössze másfél körig volt a pályán, így a második körben ismét elrajtolhatott a mezőny. Ahogy arra számítani is lehetett Schumacher azonnal megkezdte az elszakadást a többiektől.

Az első technikai problémára sem kellett sokat várni. Az ötödik körben a Toyota hazai színekben versenyző pilótája, Jarno Trulli állt be a boxba, és adta fel a küzdelmet.

Schumacher eközben szinte minden egyes körben megdöntötte saját idejét, azonban mégsem sikerült komolyabban elszakadnia a mögötte autózóktól. Érdekes volt látni, hogy az első tíz körben csak az első két helyen autózó Schumacher és Button tudott 1:26 alatti időket teljesíteni.

Az első tíz kört követően a sorrend Michael Schumacher, Jenson Button, Felipe Massa, Fernando Alonso, Rubens Barrichello, Ralf Schumacher, Juan Pablo Montoya, és Mark Webber volt az első nyolc (pontszerző) helyen. Az viszont érdekes volt, hogy a másik Renault-ban versenyző Fisichella nem tudott előrébb kerülni és továbbra is a tizenegyedik helyen autózott – bár autójában jóval több üzemanyag volt, mint a többiekében.

A 14. körben megkezdődtek a kiállások. Elsőkét a Honda brazil versenyzője, Rubens Barrichello látogatta meg a szerelőket és vételezett üzemanyagot, illetve új abroncsokat. Rubens 15 másodpercig várakozott a boxban, így vélhetően a mérnökök menet közben változtattak stratégiáján. Egy körrel később a második helyen autózó Jenson Button szánta el magát a kiállásra, aki a tankolás után a hetedik helyen csatlakozott a mezőnyhöz.

Schumacher időközben több mint 10 másodperces előnyt halmozott fel a mögötte autózó Felipe Massával szemben, aki továbbra is maga mögött tartotta a világbajnoki pontversenyben vezető Fernando Alonsot.

Massa a 19. körben állt ki Fernando elől, aki előtt ezzel tiszta lett a pálya, így megkezdhette gyorsköreit. Az élen autózó Schumacher egy körrel később szintén meglátogatta a Ferrari szerelőket, akik megtankolták autóját. A német versenyző a második helyre jött vissza Fernando Alonso mögé, aki ekkor több mint hét másodperccel vezetett a Ferrari pilótája előtt, ám még nem volt kint a boxban.

A 22-23. körben a két McLaren is elszánta magát a kiállásra. Először Raikkönen, majd pedig Montoya látogatott ki a boxba. Eközben az első helyet birtokló Fernando Alonso egyre jobb köröket futott a szinte üres Renault-val. A spanyol végül a 25. körben állt ki, ám nem kapott annyi üzemanyagot, hogy azzal kibírja a futam végéig. Fernando hosszabb első etapjával azonban komoly előnybe került, ugyanis első kiállását követően felugrott a második helyre, és tizenegy másodperccel lemaradva követte az élen autózó Schumachert.

Az első kiállások után a pontszerzők sora 26 kört követően a következőképp nézett ki: Michael Schumacher állt az élen, akit a Renault-val Fernando Alosot követett. A harmadik helyen a Honda britje, Jenson Button autózott a Ferrari brazilja, Felipe Massa előtt, aki mögött Juan Pablo Montoya tanyázott. A hetedik, illetve a nyolcadik helyen Mark Webber, és Giancarlo Fisichella következett.

Az olasz versenyző a 29. körben szánta el magát első kiállására, ám a várakozásokkal ellentétben nem kapott annyi üzemanyagot amennyivel befejezhette volna a futamot. A Renault vélhetően stratégiát váltott nála, hiszen a futam első felében nem tudta kihozni a maximumot egy kiállásos taktikájából.

Jenson Button ismét a boxba hajtott. A brit versenyző azonban óriási bonyodalmat okozott a boxutcában, hiszen a nyalókás ember már akkor zöld jelzést adott neki, mikor még rajta volt autóján a töltőcső. A Honda pilótája kilőtt a szerelők közül, mely miatt kiszakadt a töltőcső feje. Szerencsére azonban az elektronika beavatkozott, és megakadályozta, hogy kifolyjon az üzemanyag. Button végül „gond” nélkül folytatni tudta a körözést.

A nagy kavarodás közben Fernando Alonso körönként másfél másodpercet hozott az élen autózó Michael Schumacheren. A Renault-nak szemmel láthatóan jobb volt a tapadása, miközben Ferrari versenyzője szenvedett az autó pályán tartásával. A spanyol pilóta a 34. körben teljesen megérkezett Schumacher mögé, mely kísértetiesen hasonlított a tavalyi futamra, ám éppen fordított sorrendben.

Schumachernek nyilvánvalóan komoly problémája volt – talán az abroncsokkal – ugyanis a köridők 1:25-ről visszaestek 1:28-ra. Ez azonban a mögöttük autózóknak kedvezett, akik körönként másfél, két másodperccel futottak jobb időket náluk.

A Renault a 40. körben végül úgy döntött, hogy kiveszi Alonsot Schumacher mögül, hiszen a spanyol versenyző egyszerűen nem tudott támadási pozícióba kerülni az amúgy is előzésre alkalmatlan Imolában.

Egy körrel később Michael Schumacher is kihajtott a boxba. Hatalmas meglepetésre a német versenyző vissza tudott tréni Alonso elé, ami az utolsó húsz körre fantasztikus harcot vetített előre. A két versenyzőt mindössze fél másodperc választotta el egymástól.

Montoya 44. körben állt ki az élről, és a Ferrari brazil pilótája, Felipe Massa előtt, az ötödik helyen csatlakozott a mezőnyhöz. Button ismét a boxba hajtott, hiszen az előző tankolása nem volt túlzottan sikeres. A brit versenyző stratégiáját igencsak megpecsételte a nyalókás ember bénázása, így a Honda sztárjának már ott le kellett mondania a dobogós helyezésekről. Button a kilencedik helyre esett vissza.

A verseny utolsó szakaszában nem változott jelentősen a sorrend. Az élen továbbra is hatalmas volt a csata Schumacher és Alonso között, azonban a spanyol egyszerűen nem tudott támadási pozícióba kerülni a Ferrari versenyzőjével szemben.

Az utolsó öt körben a Renault versenyzője vissza is vett, így Michael Schumacher a tavalyi Amerikai Nagydíj után megszerezte első futamgyőzelmét. A Ferrari roppant boldog volt, hiszen hazai versenyén két év után ismét felállhatott a dobogó legmagasabb fokára.

A harmadik helyen a McLaren tartalékautójával versenyző Juan Pablo Montoya futott be, akit a Ferrari másik pilótája, Felipe Massa követett. Kimi Raikkönen az ötödik lett, míg a pontszerzők sorát a Williams ausztrálja Mark Webber, a Honda britje Jenson Button, és az új Renault motorral versenyző Giancarlo Fisichella zárt.

    Verseny 4. - San Marinó-i GP  
    Helyszín: Autodromo Enzo e Dino Ferrari, Imola  
    Időpont: 2006. április 23., vasárnap, 14:00-16:00 (CET)  
    Pályahossz: 4933 m  
    Időjárás: Száraz (levegő: 27-29 fok, aszfalt: 31-44 fok)  
    Tavalyi első: F. Alonso (Renault) 1ó27:41.921      
    Név   Csapat G   Idő   Kiesés oka Kör  
1.   Michael Schumacher GER Ferrari B 1ó31:06.486   62  
2.   Fernando Alonso SPA Renault M + 2.096   62  
3.   Juan-Pablo Montoya COL McLaren-Mercedes M + 15.868   62  
4.   Felipe Massa BRA Ferrari B + 17.096   62  
5.   Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M + 17.524   62  
6.   Mark Webber AUS Williams-Cosworth B + 37.739   62  
7.   Jenson Button GBR Honda M + 39.635   62  
8.   Giancarlo Fisichella ITA Renault M + 40.200   62  
9.   Ralf Schumacher GER Toyota B + 45.511   62  
10.   Rubens Barrichello BRA Honda M + 1:17.851   62  
11.   Nico Rosberg GER Williams-Cosworth B + 1:19.675   62  
12.   Jacques Villeneuve CAN BMW-Sauber M + 1:22.370   62  
13.   Nick Heidfeld GER BMW-Sauber M + 1 kör   61  
14.   Vitantonio Liuzzi ITA Toro Rosso-Cosw. M + 1 kör   61  
15.   Scott Speed USA Toro Rosso-Cosw. M + 1 kör   61  
16.   Tiago Monteiro POR MF1-Toyota B + 2 kör   60  
   
17.   David Coulthard GBR Red Bull-Ferrari M + 15 kör   műszaki 47  
18.   Takuma Sato JAP Super Aguri F1 B + 18 kör   műszaki 44  
19.   Christian Klien AUT Red Bull-Ferrari M + 22 kör   műszaki 40  
20.   Yuji Ide JAP Super Aguri F1 B + 39 kör   műszaki 23  
21.   Jarno Trulli ITA Toyota B + 56 kör   kormányoszlop 6  
22.   Christijan Albers NED MF1-Toyota B + 62 kör   baleset 0  
    Leggyorsabb kör: F. Alonso (Renault) 1:24.569     23  
   
B = Bridgestone,  M = Michelin


 

     
Élő közvetítés

Amennyiben élőben szeretnétek nyomon követni az eseményeket, akkor katt   IDE  (angol kommenttel)

     
Irány a Hungaroring!!!
     

Futamok, tesztek
     
Rólunk :)
     
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Rally
     
Forma 1
     
A sport megértése
     
2006 autói
     
Csapatok hivatalos oldalai
     
Forrásaink:
     
Linkek

www.zdstudio.gportal.hutársoldalunk

www.christianklien.gportal.hu(társoldalunk)

http://jennidalhman.play.hu/http://christianklien.play.hu/

 

     
Linkek
     
Számláló
Indulás: 2005-08-03
     
Forma 1-es autók
     

* Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.