Hagyományosan az interlagosi pálya kedvező a Ferrari számára, és reméljük, hogy ez most is így lesz, habár tudjuk, hogy nehéz lesz. Az életbevágó dolog az aerodinamikai leszorítóerő lesz, de ugyanakkor fontos, hogy fékezéskor is stabil legyen az autó. Az utolsó kanyar nagyon fontos: ez vezet rá a hosszú emelkedőre, a célegyenesre, ahol a KERS nagy segítség lesz.
Nincs kétség afelől, hogy ehhez a pályához kapcsolódik a karrierem legszebb emléke. 2 évvel ezelőtt itt, Brazíliában nyertem meg a világbajnokságot, de számos alkalommal jól szerepeltem már itt, 5-ször álltam fel a dobogóra. Általában Brazília az utolsó verseny a naptárban, de idén van még egy, Abu Dhabiban. A klasszikus pályákat kedvelem jobban, mint Spa és Suzuka. Talán Interlagos nem olyan technikás pálya, mint a másik kettő, de ez is nagyon megerőltető. Az óramutató járásával ellentétesen vezetünk, ami nem túl gyakori, és az időjárás is nagyon gyorsan tud változni.
A célunk, hogy dobogóra kerüljünk, ami valószínűleg nem lesz könnyű. Minden verseny kemény a számunkra, mivel a többiek még mindig fejlesztik az autóikat, míg mi már egy jó ideje ugyanazt az autókat használjuk. Tökéletesnek kell lennünk, és ki kell használnunk az ellenfeleink gyenge pillanatait.
Szombaton fogom ünnepelni a 30. születésnapomat. Egy dobogós hely kedves ajándék lenne, de ahogy már mondtam, a többiek is erre hajtanak. Megpróbáljuk megtartani a 3. helyet a bajnokságban. Ami a születésnapi ünneplést illeti, megvárom, amíg visszamegyek Európába, hogy a családommal és a barátaimmal ünnepeljek.