Örülök, hogy Szingapúrba megyünk. Ez egy fantasztikus város, szeretem az ottani ételeket, és nem bánom, ha este kell versenyeznünk. Továbbá ez egy másik városi pálya, és idén minél lassabbak a pályák, annál jobbak vagyunk: csak nézd meg Valenciát és Monacót, nincs semmi ok arra, hogy miért ne lenne ez így itt is.
Van egy célom a versenyen. Tavaly, a futam végén a falban kötöttem ki, amikor Glock ellen harcoltam a 4. helyért. Nem igazán szeretem ezt az emléket. Az első éjszakai verseny mindannyiunk számára nagyszerű volt. Néhány bukótéren kívül az egész pálya nagyszerűen meg van világítva. Nincs különbség a napfényhez képest. Mint minden ilyen pályán, az előzés majdnem lehetetlen. A KERS előny lesz, de nem jelent majd akkora különbséget, mint Spában vagy Monzában.
Ha igaz, hogy az F60-as a lassabb pályákon versenyképesebb, akkor az is igaz, hogy a többi csapat újításokkal fog a pályára lépni: ezért is lesz még nehezebb ez a számunkra. A lehető legjobban ki kell használnunk a csomagunkat, és meg kell találnunk a legjobb beállítást. Ha sikerül megtalálni a tökéletességet, akkor harcolhatunk a pódiumért. Ez a célunk. Sorban 5-ször sikerült felállni a dobogóra, és ahogy a nürburgringi versenynél is, annyi pontot gyűjtöttem, mint a bajnokság élén állók. Reméljük, hogy így tudjuk folytatni a szezon végéig. Nagyszerű lenne megtartani a konstruktőri 3. helyet, de ez is nagyon nehéz lesz. Az elmúlt 4 verseny óta csak egy autónk szerez pontot, de most szükségünk van a 2. autó közreműködésére is. Biztos vagyok benne, hogy a tapasztalatának köszönhetően Giancarlo képes lesz rá.
Úgy gondolom, hogy az utolsó 4 verseny közül Szingapúr passzol leginkább a Ferrarihoz. Ha győzni akarunk, akkor több mint tökéletesnek kell lennünk, és szerencsére is szükségünk lesz. De a spái győzelem után fantasztikus lenne újra átélni azt az érzést.