| Tesztek : A tesztek összesített eredményei -Valencia, Vallelunga,Barcelona |
A tesztek összesített eredményei -Valencia, Vallelunga,Barcelona
2007.07.09. 15:16
Ezen a héten a McLaren Valenciában, a Ferrari pedig négy napig Vallelungában tesztelt. A Honda szerda és péntek között Barcelonában dolgozott, de az eredményeket csak az utolsó nap estéjén, egyszerre hozta nyilvánosságra. A munkához a tavalyi RA106-ot és az új RA107-et is igénybe vették.
|
|
Név |
Km |
N |
Valencia |
Vallelunga |
Barcelona |
1 |
F. Massa |
817 |
4 |
|
1:13.029 (4/817) |
|
2 |
J. Button |
731 |
2 |
|
|
1:21.160 (2/731) |
3 |
C. Klien |
722 |
2 |
|
|
1:22.310 (2/722) |
4 |
K. Räikkönen |
629 |
4 |
|
1:13.587 (4/629) |
|
5 |
F. Alonso |
573 |
2 |
1:11.698 (2/573) |
|
|
6 |
R. Barrichello |
504 |
2 |
|
|
1:22.999 (2/504) |
7 |
L. Hamilton |
409 |
2 |
1:12.596 (2/409) |
|
|
8 |
P. de la Rosa |
164 |
1 |
1:12.718 (1/164) |
|
| |
|
|
|
Csap |
Km |
N/1 |
N/2 |
P |
Valencia |
Vallelunga |
Barcelona |
1 |
Honda |
1957 |
3 |
6 |
3 |
|
|
1:21.160 (3/1957) |
2 |
Ferrari |
1446 |
4 |
8 |
2 |
|
1:13.029 (4/1446) |
|
3 |
McLaren-Mercedes |
1145 |
2 |
5 |
3 |
1:11.698 (2/1145) |
|
| |
|
-N/1: Csapatonként egy napot számolva -N/2: Autónként egy napot számolva |
|
|
Név |
Idő |
Kül |
Kör |
jan 24. Sze |
jan 25. Cs |
1 |
F. Alonso |
1:11.698 |
|
143 |
1:12.387
|
1:11.698
|
2 |
L. Hamilton |
1:12.596 |
0.898 |
102 |
1:13.023
|
1:12.596
|
3 |
P. de la Rosa |
1:12.718 |
1.020 |
41 |
1:12.718
|
| |
|
|
Vallelunga |
Pályahossz: 4085 m |
Körrekord: - |
Tesztnapok száma: 4 |
Tesztkilométerek: 1446 |
|
|
Név |
Idő |
Kül |
Kör |
jan 23. K |
jan 24. Sze |
jan 25. Cs |
jan 26. P |
1 |
F. Massa |
1:13.029 |
|
200 |
1:14.493
|
1:18.767
|
1:13.029
|
1:22.279
|
2 |
K. Räikkönen |
1:13.587 |
0.558 |
154 |
1:15.226
|
1:22.299
|
1:13.587
|
1:19.758
| |
|
|
|
Név |
Idő |
Kül |
Kör |
jan 24. Sze |
jan 25. Cs |
jan 26. P |
1 |
J. Button |
1:21.160 |
|
158 |
1:23.160
|
|
1:21.160
|
2 |
C. Klien |
1:22.310 |
1.150 |
156 |
|
1:23.030
|
1:22.310
|
3 |
R. Barrichello |
1:22.999 |
1.839 |
109 |
1:23.660
|
1:22.999
|
| |
| |