Kimi-rajongók Klubja
Kimi-rajongók Klubja
A klub mottója:
Megcsillan a nap a Ferrarikon, Átszáguld Kimivel a célvonalon. Együtt mozog gép és lélek, Kimi-s leszek, amíg csak élek!
     
Fórum
     
Menü
     
Kimi blogja
     
Infók Kimiről
     
A hét képe
     
Extrák
     
Videók
     
Galéria
     
Kitalált történetek
     
Versek és más egyebek
     
Finn himnusz
     
A pilóták hivatalos oldalai
     
A letöltés menete
     
Kimi blogja 2
Friss bejegyzések
2009.11.06. 08:56
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:54
2009.09.18. 11:40
Friss hozzászólások
     

Tesztek
Tesztek : Tesztek, Bahrein - 3. nap, csütörtök

Tesztek, Bahrein - 3. nap, csütörtök

  2007.07.09. 15:36

Bahrein: Massa tovább javított a köridején a Ferrarival

A bahreini teszt zárónapján Felipe Massa tovább javított az eredményén, immár 1:29-es kört szorítva ki a Ferrariból. Mögötte a Renault párosa, majd Kimi Räikkönen végzett.

 

Felipe Massa a bahreini tesztelés utolsó napján, csütörtökön is megtartotta a vezetést, sőt, eddigi teljesítményére rátett még egy lapáttal, amikor sikerült megfutnia 2007 leggyorsabb körét a sivatagi pályán.

Noha ma Takuma Satót leszámítva mindenki javított eddigi időeredményén, Massa volt az egyedüli, aki 1:30 alá tudta szorítani a lécet, amikor 1:29.989-es kört szorított ki Ferrarijából. A hírek szerint ezt új gumikon, de nem alacsony üzemanyagszinttel érte el.

Massának már délelőtt sikerült befejeznie az erre a hétre tervezett programját, ezért délutánra átadta az új aero-csomagot csapattársának, Kimi Räikkönennek, aki 1:30.534-es köridejével a 4. helyen végzett. Erre a napra mindkettejük F2007-esébe egy-egy új motort szereltek, s mindketten főként a beállításokra koncentráltak.

A Renault ezúttal kitört a középmezőnyből, Heikki Kovalainen és Giancarlo Fisichella ugyanis megszerezte a 2-3. helyet, azonban egyikük számára sem telt el műszaki problémák nélkül ez a tesztnap. Fisichella autójában a Renault tájékoztatása szerint egy olyan alkatrész romlott el, amely előzőleg már túljutott előírt élettartamán, míg Kovalainen R27-ese egyszer megállt a pályán.

"Délelőtt a különféle műveleteket gyakoroltuk, különösebb gondok nélkül, majd mindkét autóval áttértünk a beállításokkal kapcsolatos munkára" - mondta a Renault vezető tesztmérnöke, Christian Silk. - "Heikkit és Giancarlót műszaki problémák hátráltatták, de a csapat keményen igyekezett, hogy megoldja ezeket, és ki tudjuk használni a fennmaradó időt. Végül biztató eredménnyel zártuk le a felkészülést az idényre."

A címvédő Fernando Alonso ezúttal 5. lett, jóllehet, csak egy hajszállal maradt le Räikkönentől. A McLaren tesztpilótája, Pedro de la Rosa viszont már 0.790 másodperccel lassabb volt csapattársánál.

Rubens Barrichello a legjobb hat között tartotta a Hondát, Jenson Button azonban csak 1:31.837-es köridőt tudott elérni az RA107-tel, ezért csupán Franck Montagny-t és Takuma Satót előzte meg. A Honda cserébe mindenkinél több, 1164 kilométert teljesített a nap folyamán, így a Ferrarit megelőzve a heti kilométerlistán is megszerezte a vezetést.

Scott Speed meglepően jól szerepelt a Toro Rosso volánjánál, amikor 1:31.500-as körideje jóvoltából elhódította a 8. helyet a Ferrari-motoros Red Bull-klónnal, miközben Tonio Liuzzi a testedzés közben megsérült lábát fájlalta. A Toro Rosso a jövő héten, Mugellóban bejáratja a második STR02-es kasztnit is.

Maga a Red Bull valamivel lassabb volt a testvérénél, jóllehet, David Coulthard mindössze 0.089 maradt le Speedtől, Mark Webber pedig két hellyel hátrébb, 11-edikként zárta a napot. Amíg Webber egy versenyszimulációt teljesített, Coulthard is megtett több hosszú etapot. A Red Bull a jövő héten két napig még Magny-Cours-ban fog tesztelni, ahol kipróbálják az RB3-hoz készült új aero-csomagot.

A BMW Sauber ismét műszaki problémákkal küszködött, ráadásul az F1.07 ezúttal különösebben gyors sem volt. Jóllehet, hivatalos közleménye szerint "a csapat zökkenőmentes és eredményes napot zárt", helyszíni megfigyelők arról számoltak be, hogy Nick Heidfeld autója délután 4 körül, Robert Kubicáé pedig negyedórával a teszt leintése előtt megállt.

Heidfeld, aki a BMW aerodinamikai programjában segédkezett, valamint a lengéscsillapítókat tesztelte és a beállításokkal foglalkozott, 1.731 másodperces hátránnyal 10. lett. Kubica eközben hosszú etapokat teljesített, illetve a hűtéssel kapcsolatos munkában vett részt.

A BMW technikai igazgatója, Willy Rampf elégedetten nyilatkozott az istálló felkészültségéről. "A bahreini dupla teszt az egyenletes időjárási körülmények miatt különösen fontos volt" - mondta. - "Sikerült leellenőriznünk a hűtésrendszer működését és a gumik viselkedését a magas pályahőmérséklet mellett, ami az idény első három nagydíján is várható lesz. A múlt héten teljesített versenyszimuláció mindkét autónkkal hibátlanul ért véget, biztató eredménnyel."

A Toyota helyzete ma sem fordult jobbra, a TF107 csupán a hibrid Super Agurit előzte meg. Ralf Schumacher Kubicától alig 0.040 másodperccel maradt le, a tesztpilóta Franck Montagny-nak azonban már 2.275 másodperces hátrányt kellett elkönyvelnie Massa Ferrarijához képest.

A tabella alján Sato végzett a Super Agurival, és a napja nem volt zavartalan, mert egy rázókövön megrongálta az autóját, így a csapatnak a tervezettnél korábban össze kellett pakolnia.

Az istállók többsége ezzel a pályán befejezte a felkészülést a március 18-án rajtoló 2007-es idényre, s hamarosan Melbourne felé veszi az irányt.

    Tesztek - 3. nap Bahrain  
    Helyszín: Bahrain International Circuit, Sakhir  
    Időpont: 2007. március 1., csütörtök  
    Pályahossz: 5417 m  
    Időjárás: Száraz  
    Körrekord: M. Webber (Williams), 2005. 1:29.527      
    Név   Csapat G Köridő Km/ó Eltér Előző Kör  
1.   Felipe Massa BRA Ferrari B 1:29.989 216.706 45  
2.   Heikki Kovalainen FIN Renault B 1:30.384 215.759 0.395 0.395 61  
3.   Giancarlo Fisichella ITA Renault B 1:30.498 215.488 0.509 0.114 64  
4.   Kimi Räikkönen FIN Ferrari B 1:30.534 215.402 0.545 0.036 77  
5.   Fernando Alonso SPA McLaren-Mercedes B 1:30.564 215.331 0.575 0.030 113  
6.   Rubens Barrichello BRA Honda B 1:31.067 214.141 1.078 0.503 118  
7.   Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes B 1:31.354 213.468 1.365 0.287 90  
8.   Scott Speed USA Toro Rosso-Ferrari B 1:31.500 213.128 1.511 0.146 124  
9.   David Coulthard GBR Red Bull-Renault B 1:31.589 212.921 1.600 0.089 66  
10.   Nick Heidfeld GER BMW-Sauber B 1:31.720 212.617 1.731 0.131 83  
11.   Mark Webber AUS Red Bull-Renault B 1:31.742 212.566 1.753 0.022 92  
12.   Robert Kubica POL BMW-Sauber B 1:31.751 212.545 1.762 0.009 98  
13.   Ralf Schumacher GER Toyota B 1:31.791 212.452 1.802 0.040 81  
14.   Jenson Button GBR Honda B 1:31.837 212.346 1.848 0.046 97  
15.   Franck Montagny FRA Toyota B 1:32.264 211.363 2.275 0.427 119  
16.   Takuma Sato JAP Super Aguri-Honda B 1:33.357 208.888 3.368 1.093 53  
  A köridők eloszlása (Tolerancia: 0.0124 mp.)
 
 - Felipe Massa -  - Heikki Kovalainen -  - Giancarlo Fisichella -  - Kimi Räikkönen -  - Fernando Alonso -  - Rubens Barrichello -  - Pedro de la Rosa -  - Scott Speed -  - David Coulthard -  - Nick Heidfeld -  - Mark Webber -  - Robert Kubica -  - Ralf Schumacher -  - Jenson Button -  - Franck Montagny -  - Takuma Sato -
1:29.989 - (3.368) - 1:33.357
 
   
B = Bridgestone

     
Élő közvetítés

Amennyiben élőben szeretnétek nyomon követni az eseményeket, akkor katt   IDE  (angol kommenttel)

     
Irány a Hungaroring!!!
     

Futamok, tesztek
     
Rólunk :)
     
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Rally
     
Forma 1
     
A sport megértése
     
2006 autói
     
Csapatok hivatalos oldalai
     
Forrásaink:
     
Linkek

www.zdstudio.gportal.hutársoldalunk

www.christianklien.gportal.hu(társoldalunk)

http://jennidalhman.play.hu/http://christianklien.play.hu/

 

     
Linkek
     
Számláló
Indulás: 2005-08-03
     
Forma 1-es autók
     

Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    Lakatos munka- Épületlakatos munka- Haidekker kerítés - Haidekker kapu- Teraszkorlát- Lakatos munka szerelés- Hullámrács    *****    Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.