Kimi-rajongók Klubja
Kimi-rajongók Klubja
A klub mottója:
Megcsillan a nap a Ferrarikon, Átszáguld Kimivel a célvonalon. Együtt mozog gép és lélek, Kimi-s leszek, amíg csak élek!
     
Fórum
     
Menü
     
Kimi blogja
     
Infók Kimiről
     
A hét képe
     
Extrák
     
Videók
     
Galéria
     
Kitalált történetek
     
Versek és más egyebek
     
Finn himnusz
     
A pilóták hivatalos oldalai
     
A letöltés menete
     
Kimi blogja 2
Friss bejegyzések
2009.11.06. 08:56
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:54
2009.09.18. 11:40
Friss hozzászólások
     
2007
2007 : Délután a McLaren vette át a vezetést Japánban

Délután a McLaren vette át a vezetést Japánban

  2007.09.28. 14:53

Pénteki 2. szabadedzés - Japán GP A Japán Nagydíj második szabadedzésére nyoma sem maradt a Ferrari kezdeti fölényének, a McLaren Lewis Hamilton vezetésével magabiztosan uralta a Fuji Speedway péntek délutáni tabelláját.

A monzai és spai forgatókönyvhöz kísérteties hasonlósággal zárult a Japán Nagydíj pénteki edzésnapja: a Ferrari délelőtti dominanciája után a második tréningen már a két McLaren zárt az élen.

Lewis Hamilton és Fernando Alonso egyaránt 1:18-as idővel igazolta a csapat jó formáját a lassú kanyarokkal tűzdelt Fuji Speedway-en, ahol a Ferrarik ezúttal nem igazán találták a helyüket.

Mivel a Suzukát felváltó versenypályáról a csapatoknak vajmi kevés információ állt rendelkezésükre, a versenyzők zöme igyekezett maximálisan kihasználni a másfél órás edzést, sokan 40 körnél is többet töltöttek a pályán. A tréning második felében az istállók főként hosszú etapok során gyűjtöttek adatokat, így a tabella élmezőnye hamar kialakult.

A McLarenek kapásból magukhoz ragadták a kezdeményezést, bár tíz perc elteltével a két Renault ideiglenesen átvette a vezetést. Hamilton és Alonso azonban a félidőig még beiktatott két-két rövid sprintet, és az utóbbiakkal véglegesen bebiztosították az első két pozíciót: Hamilton 1:18.734-et, Alonso 1:18.948-at repesztett a Fuji-hegység lábánál fekvő aszfaltcsíkon.

A Ferrari-versenyzők közül ezúttal Felipe Massa bizonyult gyorsabbnak, de ő is 0.749 másodperccel elmaradt Hamilton etalonjától. Kimi Räikkönent a Toyota hazai pályáján vezető Jarno Trulli is megelőzte egy lágy gumis PR-körrel, ráadásul mindkét Ferrari többször is elhagyta a pályát. Volt olyan kör, amelynek során Massa kétszer is kicsúszott.

A Renault-kat vezető Heikki Kovalainen - Giancarlo Fisichella páros végül a biztató 6-7. pozícióban zárta az edzést, megelőzve David Coulthard Red Bullját és Ralf Schumacher Toyotáját. A német a délelőtti tréning után ismét forró pillanatokat élt át, most a 10-es kanyarban vesztette el uralmát autója felett.

A legemlékezetesebb incidens Sakon Yamamoto nevéhez fűződött. A Spyker japán versenyzője negyedóra elteltével megpördült a kört lezáró szűk kanyarkombinációban, és amikor megpróbált visszatérni a pályára, összekoccant Rubens Barrichello Hondájával. Kezdetben úgy tűnt, egyik autó sem sérült meg, a boxba visszatérve azonban Yamamoto Spykeréről leesett az első szárny.

    Pénteki 2. edzés 15. - Japán GP  
    Helyszín: Fuji, Japán  
    Időpont: 2007. szeptember 28., péntek  
    Pályahossz: 4563 m  
    Időjárás: Száraz (levegő: 25-27 fok, aszfalt: 39-48 fok)  
    Név   Csapat G Köridő Km/ó Eltér Előző Kör  
1.   Lewis Hamilton GBR McLaren-Mercedes B 1:18.734 208.637 38  
2.   Fernando Alonso SPA McLaren-Mercedes B 1:18.948 208.071 0.214 0.214 34  
3.   Felipe Massa BRA Ferrari B 1:19.483 206.671 0.749 0.535 36  
4.   Jarno Trulli ITA Toyota B 1:19.711 206.079 0.977 0.228 35  
5.   Kimi Räikkönen FIN Ferrari B 1:19.714 206.072 0.980 0.003 29  
6.   Heikki Kovalainen FIN Renault B 1:19.789 205.878 1.055 0.075 40  
7.   Giancarlo Fisichella ITA Renault B 1:19.926 205.525 1.192 0.137 39  
8.   David Coulthard GBR Red Bull-Renault B 1:19.949 205.466 1.215 0.023 33  
9.   Ralf Schumacher GER Toyota B 1:19.969 205.415 1.235 0.020 40  
10.   Robert Kubica POL BMW-Sauber B 1:20.069 205.158 1.335 0.100 45  
11.   Mark Webber AUS Red Bull-Renault B 1:20.069 205.158 1.335 0.000 35  
12.   Alex Wurz AUT Williams-Toyota B 1:20.233 204.739 1.499 0.164 37  
13.   Nico Rosberg GER Williams-Toyota B 1:20.270 204.644 1.536 0.037 43  
14.   Jenson Button GBR Honda B 1:20.336 204.476 1.602 0.066 44  
15.   Nick Heidfeld GER BMW-Sauber B 1:20.462 204.156 1.728 0.126 36  
16.   Adrian Sutil GER Spyker-Ferrari B 1:20.736 203.463 2.002 0.274 37  
17.   Rubens Barrichello BRA Honda B 1:20.889 203.078 2.155 0.153 33  
18.   Vitantonio Liuzzi ITA Toro Rosso-Ferrari B 1:20.985 202.838 2.251 0.096 44  
19.   Sebastian Vettel GER Toro Rosso-Ferrari B 1:20.997 202.808 2.263 0.012 38  
20.   Anthony Davidson GBR Super Aguri-Honda B 1:21.007 202.782 2.273 0.010 34  
21.   Sakon Yamamoto JAP Spyker-Ferrari B 1:21.305 202.039 2.571 0.298 38  
22.   Takuma Sato JAP Super Aguri-Honda B 1:21.352 201.923 2.618 0.047 34  
  A köridők eloszlása (Tolerancia: 0.0096 mp.)
 
 - Lewis Hamilton -  - Fernando Alonso -  - Felipe Massa -  - Jarno Trulli - Kimi Räikkönen -  - Heikki Kovalainen -  - Giancarlo Fisichella -  - David Coulthard -  - Ralf Schumacher -  - Robert Kubica - Mark Webber -  - Alex Wurz -  - Nico Rosberg -  - Jenson Button -  - Nick Heidfeld -  - Adrian Sutil -  - Rubens Barrichello -  - Vitantonio Liuzzi -  - Sebastian Vettel -  - Anthony Davidson -  - Sakon Yamamoto -  - Takuma Sato -
1:18.734 - (2.618) - 1:21.352
 
   
B = Bridgestone
 
  Az eredmények nem hivatalosak  

Megtett körök A csapatok lemaradása (ezredmásodpercben)
Csapat Kör Km
1 Toro Rosso 82 374.2
2 BMW 81 369.6
3 Williams 80 365.0
4 Renault 79 360.5
5 Honda 77 351.4
6 Spyker 75 342.2
7 Toyota 75 342.2
8 McLaren 72 328.5
9 Red Bull 68 310.3
10 Super Aguri 68 310.3
11 Ferrari 65 296.6
Összes 822 3750.7
2446
107
107
865
749
1106
977
1124
1055
1275
1215
1532
1335
1518
1499
1879
1602
2287
2002
2257
2251
2446
2273
MCL FER TOY REN RED BMW WIL HON SPY STR AGU

Az alacsonyabb oszlop a csapat legjobb, a magasabb pedig az átlagos körideje szerinti lemaradást mutatja.

A csapatok rangsora a legjobb köridejeik szerint
Csapat Legjobb Dif Átlag Dif Gy Dif L
1 McLaren 1:18.734 0.000 1:18.841 0.107 HAM 0.214 ALO
2 Ferrari 1:19.483 0.749 1:19.599 0.865 MAS 0.231 RAI
3 Toyota 1:19.711 0.977 1:19.840 1.106 TRU 0.258 RSC
4 Renault 1:19.789 1.055 1:19.858 1.124 KOV 0.137 FIS
5 Red Bull 1:19.949 1.215 1:20.009 1.275 COU 0.120 WEB
6 BMW 1:20.069 1.335 1:20.266 1.532 KUB 0.393 HEI
7 Williams 1:20.233 1.499 1:20.252 1.518 WUR 0.037 ROS
8 Honda 1:20.336 1.602 1:20.613 1.879 BUT 0.553 BAR
9 Spyker 1:20.736 2.002 1:21.021 2.287 SUT 0.569 YAM
10 Toro Rosso 1:20.985 2.251 1:20.991 2.257 LIU 0.012 VET
11 Super Aguri 1:21.007 2.273 1:21.180 2.446 DAV 0.345 SAT
Jelmagyarázat:
  • Legjobb: A csapat legjobb körideje
  • Dif: A legjobb köridő lemaradása az absz. legjobbtól
  • Átlagos: A csapat átlagos körideje
  • Dif: Az átlagos köridő lemaradása az absz. legjobbtól
  • Gy: A csapat leggyorsabb pilótája
  • Dif: A leggyorsabb és leglassabb közötti különbség
  • L: A csapat leglassabb pilótája

     
Élő közvetítés

Amennyiben élőben szeretnétek nyomon követni az eseményeket, akkor katt   IDE  (angol kommenttel)

     
Irány a Hungaroring!!!
     

Futamok, tesztek
     
Rólunk :)
     
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Rally
     
Forma 1
     
A sport megértése
     
2006 autói
     
Csapatok hivatalos oldalai
     
Forrásaink:
     
Linkek

www.zdstudio.gportal.hutársoldalunk

www.christianklien.gportal.hu(társoldalunk)

http://jennidalhman.play.hu/http://christianklien.play.hu/

 

     
Linkek
     
Számláló
Indulás: 2005-08-03
     
Forma 1-es autók
     

A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG