Kimi-rajongók Klubja
Kimi-rajongók Klubja
A klub mottója:
Megcsillan a nap a Ferrarikon, Átszáguld Kimivel a célvonalon. Együtt mozog gép és lélek, Kimi-s leszek, amíg csak élek!
     
Fórum
     
Menü
     
Kimi blogja
     
Infók Kimiről
     
A hét képe
     
Extrák
     
Videók
     
Galéria
     
Kitalált történetek
     
Versek és más egyebek
     
Finn himnusz
     
A pilóták hivatalos oldalai
     
A letöltés menete
     
Kimi blogja 2
Friss bejegyzések
2009.11.06. 08:56
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:54
2009.09.18. 11:40
Friss hozzászólások
     
Tesztek
Tesztek : Glock Hamilton előtt végzett az esős Jerezben - Tesztek, Jerez - 3. nap, szerda

Glock Hamilton előtt végzett az esős Jerezben - Tesztek, Jerez - 3. nap, szerda

  2008.01.17. 05:42

Az új Toyotát vezető Timo Glock érte el a legjobb köridőt a jerezi teszt zárónapján, amelyen csak késő délután száradt fel a pálya. Mögötte Lewis Hamilton és Fernando Alonso végzett.

Az új Toyotát vezető Timo Glock zárta az élen 2008 első közös tesztjét Jerezben, ahol a nap nagy részében vizes pályán körözött a mezőny.

Az aszfalt késő délutánra felszáradt, így Glock képes volt 1:19.799-re szorítani a köridőt a TF108-cal, ennél azonban a keddi tesztnapon hatan is jobb eredményt értek el.

A fiatal német munkáját az ebédszünet előtt egy kicsúszás hátráltatta, este mégis elégedetten értékelt. Kijelentette: "Biztató érzés a leggyorsabb körrel zárni a napot. A megbízhatóságra ma sem lehetett panasz, így rengeteg kört tehettünk meg, és sok információval gazdagodtunk. Ez teljesen más autó, mint a TF107, de egyértelmű előrelépés, és tudjuk, mely területeken kell még fejlesztenünk rajta."

Glock három tizeddel előzte meg az új McLarent vezető Lewis Hamiltont, aki a 6. helyezett Heikki Kovalainennel együtt a beállítások és az új ECU finomhangolásán dolgozott. Noha a világbajnoki ezüstérmes kétszer is elhagyta a pályát, a McLaren feldobva távozik Jerezből.

"Máris hat teljes tesztnap és mintegy 4193 km áll az MP4-23 mögött, amiből ezret tegnap teljesítettünk, és még csak január harmadik hetében járunk" - fogalmazott a gárda igazgatója, Martin Whitmarsh. - "Bár korai még megjósolni, mennyire leszünk versenyképesek, a pilóták és a csapat első visszajelzései pozitívak voltak, és rengeteg adat áll rendelkezésünkre a fejlesztési program folytatásához."

A tabella harmadik helyén Fernando Alonso végzett, aki továbbra is a tavalyi Renault-ban ismerkedett a kipörgésgátló nélküli vezetés rejtelmeivel, de emellett segédkezett a mérnököknek a nyomatékgörbe optimalizálásában.

"Több, mint elégedett vagyok a mai nappal" - mondta este a Renault volánja mögé kedden visszatérő spanyol. - "Ma már jobban éreztem az autón fokozatosan elvégzett változtatásokat, és a végeredmény is biztató. Több nehézségre számítottam az új szabályokkal, de minden simán alakult, ami pozitívum."

Alonso mögé meglepetésre a hibrid Toro Rossót vezető Sébastien Bourdais zárkózott fel, aki a hajrában rövid ideig vezette is a tabellát. Sebastian Vettel viszont az utolsó helyre szorult, mivel egy órával a leintés előtt a kavicságyban ragadt. Az istálló tesztprogramja továbbra is az új, négy hétvégés váltóra összpontosult, de friss aero-elemeket is kipróbáltak.

Az új Ferrarik ezúttal nem tündököltek a tabellán, Felipe Massa az 5., Kimi Räikkönen pedig csak a 8. legjobb köridőt könyvelhette el, miközben az F2008 beállításait finomítgatták. Räikkönen ennek ellenére este optimistán nyilatkozott.

"Javultunk tavaly óta azokon a területek, amelyeken szerettünk volna, úgy tűnik, beváltak a terveink. Ez egy új év, de hasonló helyzetben vagyunk, mint tavaly, szóval reméljük, ismét az élen végzünk. Mindannyian jobb teljesítményre ösztönözzük egymást" - idézi a finn klasszist az autosport.com.

Räikkönen mögött Kazuki Nakajima zárt a tavalyi Williamsszel (ő volt az utolsó, aki egy másodpercen belül maradt Glock legjobbjához képest), csapattársa, Nico Hülkenberg viszont főképp kicsúszásaival hívta fel magára a figyelmet. Az ifjú tesztpilóta háromszor is elvesztette az uralmát autója felett.

Hülkenberg mögött kisebb űr tátong, a 10. helyezett Adrian Sutil már közel két másodperces hátrányt halmozott fel a 2007-es Force India volánjánál. Az igazsághoz tartozik, hogy - bármily hihetetlen - a német először vezetett F1-es autót Jerezben, eddig csak az F3-ban körözött itt, három-négy éve. Programjában a gárda közleménye szerint "üzemanyagcella" tesztje is szerepelt.

Sutil mögé a két Red Bull iratkozott fel a tabellára. Mark Webber még a régi autót nyüstölte, a délelőtt bemutatott RB4-et David Coulthard járatta be. Negatív előjel a tavaly krónikus megbízhatósági problémákkal küzdő istálló számára, hogy a leintés előtt néhány perccel elromlott a Renault-motor.

A nap vesztese kategóriában Anthony Davidson és a Super Aguri fölényes győzelmet aratott. Az istálló három jerezi napja során mindössze 10 kört teljesített, mivel hétfőn kigyulladt az autó túlmelegedő hátsó tengelye. A pótalkatrésznek szerda délben kellet volna megérkezni Angliából, de az azt szállító repülőgép műszaki hiba miatt Gibraltár helyett Malagában kényszerült landolni. Egy csapattag autóval próbálta Jerezbe vinni az alkatrészt, de útfelújítás miatt kerülnie kellett, így csak este ért a tesztpályára.

A teszten nincs hivatalos időmérés, így más források eltérő eredményről számolhatnak be. Táblázatunk a csapatok által közölt köridőket tartalmazza. Kimi Räikkönen, Felipe Massa, Pedro de la Rosa, Heikki Kovalainen, David Coulthard és Timo Glock 2008-as autót vezetett.

    Tesztek - 3. nap Jerez  
    Helyszín: Jerez de la Frontera, Spanyolország  
    Időpont: 2008. január 16., szerda  
    Pályahossz: 4428 m  
    Időjárás: Esős/száraz (levegő: 15-18 fok, aszfalt: 15-20 fok)  
    Körrekord: M. Schumacher (Ferrari), 2004.X.1. 1:15.650      
    Név   Csapat G Köridő Km/ó Eltér Előző Kör  
1.   Timo Glock GER Toyota B 1:19.799 199.762     96  
2.   Lewis Hamilton GBR McLaren-Mercedes B 1:20.099 199.014 0.300 0.300 73  
3.   Fernando Alonso SPA Renault B 1:20.363 198.360 0.564 0.264 49  
4.   Sebastien Bourdais FRA Toro Rosso-Ferrari B 1:20.407 198.251 0.608 0.044 61  
5.   Felipe Massa BRA Ferrari B 1:20.500 198.022 0.701 0.093 85  
6.   Heikki Kovalainen FIN McLaren-Mercedes B 1:20.535 197.936 0.736 0.035 79  
7.   Kamui Kobayashi JAP Toyota B 1:20.577 197.833 0.778 0.042 53  
8.   Kimi Räikkönen FIN Ferrari B 1:20.646 197.664 0.847 0.069 88  
9.   Kazuki Nakajima JAP Williams-Toyota B 1:20.758 197.390 0.959 0.112 57  
10.   Adrian Sutil GER Force India-Ferrari B 1:21.705 195.102 1.906 0.947 71  
11.   Mark Webber AUS Red Bull-Renault B 1:22.275 193.750 2.476 0.570 53  
12.   David Coulthard GBR Red Bull-Renault B 1:22.581 193.032 2.782 0.306 54  
13.   Nico Hülkenberg GER Williams-Toyota B 1:24.023 189.719 4.224 1.442 65  
14.   Sebastian Vettel GER Toro Rosso-Ferrari B 1:24.873 187.819 5.074 0.850 50  
    A köridők eloszlása (Tolerancia: 0.0187 mp.)
   
 - Timo Glock -  - Lewis Hamilton -  - Fernando Alonso -  - Sebastien Bourdais -  - Felipe Massa -  - Heikki Kovalainen -  - Kamui Kobayashi -  - Kimi Räikkönen -  - Kazuki Nakajima -  - Adrian Sutil -  - Mark Webber -  - David Coulthard -  - Nico Hülkenberg -  - Sebastian Vettel -
1:19.799 - (5.074) - 1:24.873
 
   
B = Bridgestone

     
Élő közvetítés

Amennyiben élőben szeretnétek nyomon követni az eseményeket, akkor katt   IDE  (angol kommenttel)

     
Irány a Hungaroring!!!
     

Futamok, tesztek
     
Rólunk :)
     
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Rally
     
Forma 1
     
A sport megértése
     
2006 autói
     
Csapatok hivatalos oldalai
     
Forrásaink:
     
Linkek

www.zdstudio.gportal.hutársoldalunk

www.christianklien.gportal.hu(társoldalunk)

http://jennidalhman.play.hu/http://christianklien.play.hu/

 

     
Linkek
     
Számláló
Indulás: 2005-08-03
     
Forma 1-es autók
     

A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG