Kimi-rajongók Klubja
Kimi-rajongók Klubja
A klub mottója:
Megcsillan a nap a Ferrarikon, Átszáguld Kimivel a célvonalon. Együtt mozog gép és lélek, Kimi-s leszek, amíg csak élek!
     
Fórum
     
Menü
     
Kimi blogja
     
Infók Kimiről
     
A hét képe
     
Extrák
     
Videók
     
Galéria
     
Kitalált történetek
     
Versek és más egyebek
     
Finn himnusz
     
A pilóták hivatalos oldalai
     
A letöltés menete
     
Kimi blogja 2
Friss bejegyzések
2009.11.06. 08:56
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:54
2009.09.18. 11:40
Friss hozzászólások
     
2009
2009 : Nehéz autóval utasította maga mögé az ellenfeleit a Brawn GP

Nehéz autóval utasította maga mögé az ellenfeleit a Brawn GP

  2009.03.28. 18:55

A 2009-es idénytől az FIA nyilvánosságra hozza az autók szombati időmérő után mérlegelt súlyát, mely értékbe természetesen beleszámít az autókban lévő üzemanyag is. A versenyzők a vasárnapi futamon ezekkel a súlyértékekkel állnak rajthoz.


Az FIA adatai szerint 2006-ban az Albert Parkban a kocsik átlagos fogyasztása körönként kicsivel 3 liter alatt volt. Tekintettel arra, hogy a fordulatszám a jelenleg érvényes szabályok szerint 18.000-ben van korlátozva, abból lehet kiindulni, hogy idén a fogyasztás kb. 2.7 literre csökkent körönként. Az alábbi táblázatban szereplő, a várható kiállásra vonatkozó számok ez alapján az információ alapján kerültek kiszámításra.

Az egy kiállásos és a két kiállásos stratégia közötti határ valahol a 30. kör környékén van. Precíz előrejelzésekre sajnos több okból sincs lehetőség. Egyrészt a stratégiák futam közbeni alakulását befolyásolhatja, ha esetlegesen pályára kell küldeni a biztonsági autót, ami a korábbiakhoz képest szokatlanul széles első szárnyakat tekintve nem lehetetlen a szezon első versenyén. A másik ok az, hogy nem ismerjük pontosan az egyes motorok fogyasztási adatait.

Az alábbiakban az egyes versenyautók Ausztrál Nagydíj időmérőjét követően mért súlyértékeit a rajtfelállás alapján tüntetjük fel.

  

Pozíció

Pilóta

Az autó súlya

Várható kiállás(kör)**

1.

Jenson Button

664.5 kg

22

2.

Rubens Barrichello

666.5 kg

23

3.

Sebastian Vettel

657 kg

19

4.

Robert Kubica

650 kg

16 v. 17

5.

Nico Rosberg

657 kg

19

6.

Felipe Massa

654 kg

18

7.

Kimi Raikkönen

655.5 kg

19

8.

Mark Webber

662 kg

21

9.

Nick Heidfeld

691.5 kg

32

10.

Fernando Alonso

680.7 kg

28

11.

Kazuki Nakajima

680.5 kg *

29 v. 30

12.

Heikki Kovalainen

690.6 kg

31 v. 32

13.

Sebastien Buemi

675.5 kg

26

14.

Nelson Piquet

694.1 kg

33

15.

Giancarlo Fisichella

689 kg

31

16.

Adrian Sutil

684.5 kg

29 v. 30

17.

Sebastien Bourdais

662.5 kg

21

18.

Lewis Hamilton

655 kg

18 v. 19

19.

Jarno Trulli

660 kg

21

20.

Timo Glock

670 kg

24

* Az adat esetleg változhat, mivel az FIA eredetileg hibás adatot közölt.
** Hozzávetőleges adatok, garancia nélkül.

Nincs súlyelőny a Brawn GP-nél

A rajtrács első sorát elfoglaló Brawn GP csapat autói tehát a többi csapat versenygépeihez képest a téli tesztek idején megjelent találgatásokkal ellentétben semmiféle súlyelőnnyel nem rendelkeznek.

Tekintettel arra, hogy minden autó előírt minimális súlya a pilótával együtt 605 kg, a Jenson Button és Rubens Barrichello autóinál mért adatok alapján arra lehet következtetni, hogy a páros a futam első szakaszában valamivel több, mint 20 kört fog megtenni, attól függően, hogy a biztonsági autót be kell-e küldeni majd a pályára.

Az időmérőn a harmadik rajtkockát megszerző Sebastian Vettel autójának súlya 657 kg, az ugyancsak a második sorból rajtoló Robert Kubica esetében 650 kg mértek az FIA illetékesei. Ez egyben azt jelenti, hogy a lengyel versenyző autója a legkönnyebb a mezőnyben.

Az időmérő harmadik szakaszába eredetileg bejutott legjobb 10 autóból a Toyotás Timo Glock versenygépe volt csak nehezebb a BrawnGP gépeinél, ám a Toyota eredményeit - mint arról korábban beszámoltunk - a hátsó szárny szabálytalansága miatt törölték.

Nelson Piquet Renault-ja a legnehezebb a rajtrácson 694.1 kilogrammal, ami a szakértők szerint arra enged következtetni, hogy a brazil pilóta körülbelül 10 körrel tovább tud a pályán maradni a verseny első szakaszában, mint Jenson Button és Rubens Barrichello. Nick Heidfeld és Heikki Kovalainen autóit ugyancsak 690 kg felett mérlegelték.

A Williams pilótája, Kazuki Nakajima kocsijának súlyát hivatalosan 612.5 kilogrammal jelentették be, de a hírek szerint ez az adat hibás, a valós érték 680 kg körül lehet.

Az időmérő 1. és 2. szakaszában kiesett versenyzők továbbra is szabadon választhatják meg azt az üzemanyag-mennyiséget, mellyel a holnapi versenyen csatába indulnak.

     
Élő közvetítés

Amennyiben élőben szeretnétek nyomon követni az eseményeket, akkor katt   IDE  (angol kommenttel)

     
Irány a Hungaroring!!!
     

Futamok, tesztek
     
Rólunk :)
     
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Rally
     
Forma 1
     
A sport megértése
     
2006 autói
     
Csapatok hivatalos oldalai
     
Forrásaink:
     
Linkek

www.zdstudio.gportal.hutársoldalunk

www.christianklien.gportal.hu(társoldalunk)

http://jennidalhman.play.hu/http://christianklien.play.hu/

 

     
Linkek
     
Számláló
Indulás: 2005-08-03
     
Forma 1-es autók
     

Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG