Kimi-rajongók Klubja
Kimi-rajongók Klubja
A klub mottója:
Megcsillan a nap a Ferrarikon, Átszáguld Kimivel a célvonalon. Együtt mozog gép és lélek, Kimi-s leszek, amíg csak élek!
     
Fórum
     
Menü
     
Kimi blogja
     
Infók Kimiről
     
A hét képe
     
Extrák
     
Videók
     
Galéria
     
Kitalált történetek
     
Versek és más egyebek
     
Finn himnusz
     
A pilóták hivatalos oldalai
     
A letöltés menete
     
Kimi blogja 2
Friss bejegyzések
2009.11.06. 08:56
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:54
2009.09.18. 11:40
Friss hozzászólások
     
2009
2009 : Fisichella úgy érzi, az autója irányítja őt - Räikkönen tehetetlennek érezte magát

Fisichella úgy érzi, az autója irányítja őt - Räikkönen tehetetlennek érezte magát

  2009.09.27. 19:11

A Ferrarit gyomron ütötte a szingapúri mélyrepülés, mert még a szerény céljaikat sem sikerült valóra váltaniuk. Kimi Räikkönen tehetetlennek érezte magát, Giancarlo Fisichella pedig még mindig bizonytalan az új autójában.


A Ferrari Szingapúrban itta meg igazán a levét az idei autó elhanyagolásának, mivel a jelenlegi időmérő-formátum bevezetése óta mindössze másodszor - a 2006-os Ausztrál Nagydíj után - csendes szemlélődőként figyelték a kvalifikáció végső etapját.

A csapat többször hangsúlyozta, hogy a fejlesztések leállítása miatt nem táplálnak vérmes reményeket, de Kimi Räikkönen és Giancarlo szerény 13. és 18. helye még őket is váratlanul érte.

"Ma az volt a célunk, hogy legalább az egyik autót bevigyük a Q3-ba, a másikat pedig a Q2-be, de nem jártunk sikerrel. Bele kell törődnünk, hogy a csomagunk egyszerűen nem volt elég gyors a mai időmérő edzésen" - sóhajtott Stefano Domenicali, az istálló vezére.

A Ferrari vezető versenymérnöke, Chris Dyer Räikkönen "két jó köre" ellenére szintén kedvezőbb végkifejletre számított.

"Roppant nehéz volt az időmérő, a vártnál is nehezebb. Tudtuk, hogy kemény lesz, de úgy éreztük, eljuthatunk a tréning utolsó részébe" - ismerte be.

Ehhez a csapat finn pilótája állt közelebb, de neki is hiányzott három tizedmásodperc. Räikkönen a szabadedzések javarészében a középmezőnyben tanyázott, és a kvalifikáción sem tudott kiemelkedő produkcióval előrukkolni.

"Logikus, hogy amint a többi autó versenyről-versenyre javul, egyre komolyabb árat fizetünk az F60 fejlesztésének leállításáért" - mondta a 2007-es bajnok. - "Sajnos ma nem voltunk elég gyorsak a Q3-ba kerüléshez, semmit sem tehettünk ez ügyben."

Fisichellának mormolnia kell magában, hogy nem egy Force Indiában ül

Ismerős terepen még tűrhetően boldogult a Ferrarival Giancarlo Fisichella, de a második nagydíjának otthont adó Szingapúrban elvesztette a fonalat, és nem sokon múlt, hogy Luca Badoerhez hasonló szégyenbe süllyedjen: csupán a 18. rajtkockát szerezte meg.

Az olasz pilóta bevallotta, hogy szoknia kell az új autóját, mert amíg tétován vezet, rengeteg időt veszít a pályán.

"Arra számítottam, hogy kényelmesebben érzem majd magam, mint Monzában, de sajnos nem így történt" - fogalmazott. - "Úgy kalkuláltuk, 48.6-tal be lehet kerülni a legjobb 15 közé. Én 48.3-at futottam, de ez nem volt elegendő, pár tized hiányzott."

"Borzasztóan akartam a jó szereplést, de még mindig nem sikerült kellő magabiztosságra szert tennem az autóval. Olyan, mintha ő vezetne engem, és nem fordítva. Nincs önbizalmam a határokat feszegetni, különösen egy ilyen pályán."

"Látom az adatokon, hogy egy csöppet hamarabb fékezek Kiminél, és nem vagyok kellően agresszív."

Fisichella a Belga Nagydíjat követően a Force Indiától igazolt át Maranellóba, de emlékezetett rá, hogy a hihetetlenül kiegyenlített 2009-es mezőny ellenére egyáltalán nem hasonlíthatók egymáshoz az egyes járművek.

"Az autó teljesen más, az irányítása gyökeresen eltér a Force Indiáétól. A féktávok előtt 2-3 tizedet bukok csak a koncentrálásból kifolyólag, mert arra gondolok, hogy 'ez egy Ferrari, nem egy Force India'. A KERS miatt máshogy viselkedik (az autó) a fékezésnél, jóval később kell leváltanom" - szögezte le Fisichella.

"Egy kicsit másképp használom a KERS-et (Räikkönhez) képest. Két kanyarban alkalmazom, ő pedig háromban. De ez nem változtat sokat, csupán néhány századdal javít a teljesítményemen."

Az olasz meglátása szerint az F60-as mellett szól, hogy a Force Indiához képest jobb a vezethetősége, ugyanakkor régi csapata modelljének kedvezőbb a légellenállása, és ezzel magyarázhatóak a gyakran megfigyelt végsebesség különbségek, nem pedig a motorok erejével.

     
Élő közvetítés

Amennyiben élőben szeretnétek nyomon követni az eseményeket, akkor katt   IDE  (angol kommenttel)

     
Irány a Hungaroring!!!
     

Futamok, tesztek
     
Rólunk :)
     
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Rally
     
Forma 1
     
A sport megértése
     
2006 autói
     
Csapatok hivatalos oldalai
     
Forrásaink:
     
Linkek

www.zdstudio.gportal.hutársoldalunk

www.christianklien.gportal.hu(társoldalunk)

http://jennidalhman.play.hu/http://christianklien.play.hu/

 

     
Linkek
     
Számláló
Indulás: 2005-08-03
     
Forma 1-es autók
     

Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    Lakatos munka- Épületlakatos munka- Haidekker kerítés - Haidekker kapu- Teraszkorlát- Lakatos munka szerelés- Hullámrács    *****    Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.