Kimi-rajongók Klubja
Kimi-rajongók Klubja
A klub mottója:
Megcsillan a nap a Ferrarikon, Átszáguld Kimivel a célvonalon. Együtt mozog gép és lélek, Kimi-s leszek, amíg csak élek!
     
Fórum
     
Menü
     
Kimi blogja
     
Infók Kimiről
     
A hét képe
     
Extrák
     
Videók
     
Galéria
     
Kitalált történetek
     
Versek és más egyebek
     
Finn himnusz
     
A pilóták hivatalos oldalai
     
A letöltés menete
     
Kimi blogja 2
Friss bejegyzések
2009.11.06. 08:56
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:54
2009.09.18. 11:40
Friss hozzászólások
     
2007 autói
2007 autói : Ferrari: F2007

Ferrari: F2007

  2010.01.20. 16:29


A Ferrari F1-es alakulat a mai napon bemutatta a sorrendben 53-dik Forma 1-es versenyautóját, amely az F2007-es névre hallgat.

Az idei szezonra tervezett konstrukció karosszériaelemeit elnézve merőben eltérő tavalyi elődjétől, a 248 F1-től. A meglehetősen átkozmetikázott aerodinamikai elemek mellett szembetűnő átalakuláson esett át az első kerékfelfüggesztés is, amely a Ferrari egyik legkomolyabb fejlesztéseinek egyikeként született meg. Az idei évben életbe léptett szabályok értelmében teljesen érthető, hogy az olasz istálló mérnökei igen nagy hangsúlyt fektettek az F2007-es aerodinamikai csomagjára.

Az oldalsó kocsiszekrény formája, és annak légbeömlő nyílásai is eltérő vonalvezetést kaptak, mint ahogyan az a 2006-os modellnél volt látható. Ez utóbbi leginkább a motor megfelelő hűtésének elősegítését hivatott majd szolgálni. Ehhez természetesen a Ferrari szakembereinek módosítaniuk kellett a karosszéria felső részén kialakított kilépő nyílásokat is, hogy a hűtőkön és a motortéren megfelelő mennyiségű hűtőlevegő áramoljon keresztül. Ez esetben viszont az áramlási sebesség sem elhanyagolandó szempont a mérnökök számára, amelyet a levegő-járatok és a nyílások mérete, illetve pozícionálása jelentősen befolyásol.

Az F2007-es autón elvégzett módosítások eredményeképpen az autó súlya egy kissé megnőtt ugyan, de ennek mértéke alatta marad a 10 kg-os értéknél.

Az új konstrukció tengelytávolsága is nagyobb lett tavalyi elődjéhez képest, és az új tervezésű, hosszirányú elrendezésű sebességváltóval kapcsolatban is elmondható ugyanez.

A hátsó felfüggesztési rendszert illetően egyelőre nem sok változtatást eszközöltek az olaszok, így az rendkívül hasonlít a 248 F1-nél megszokott megoldásokhoz. Természetesen a csapat szakemberei igyekeztek leszögezni, hogy a szezon során fogják fejleszteni az autó ezen részét is.

A versenyautó első és hátsó légterelő szárnyai is átalakultak valamelyest, de az idény folyamán ezeket is módosítani fogják a mérnökök.

A Ferrari által kiadott közleményben elhangzott továbbá, hogy az F2007-es versenygéppel elsőként Felipe Massa léphet majd pályára, amelyre a holnapi napon Fioranoban kerül sor.

 

Jelentős fejlesztések az F2007-es konstrukciónál

A maranelloi gárda karosszéria-fejlesztésért felelős vezetője, Aldo Costa és a Ferrari motorok fejlesztését végző csoport vezetője, Gilles Simon bizakodva nyilatkozott a 2007-es konstrukció technikai részleteivel kapcsolatban.

Aldo Costa, a karosszéria-fejlesztési részleg vezetője

„Az új autó fejlesztésének metodikájában igyekeztünk a folytonosság elvét követni. Az elmúlt évben elég intenzív módon próbáltunk megtenni egyes lépéseket, és az idei szezonban is így kívánjuk tovább folytatni a munkát. Ez volt a célunk, és ezt sikerült is elérnünk.

 

Az autót aerodinamikai szempontból teljes mértékben újra kellett modellezni. Ez alatt ide értem az első kerék-felfüggesztési rendszert, a légbeömlő nyílások kialakítását, és a hátsó tengellyel kapcsolatban elvégzett változtatásokat. Az autó hátsó részén is módosítottunk, amelyre leginkább az új váltó miatt volt szükség. A karosszériát illetően is nagyon sokat dolgoztunk, ahol a töréstesztekre való felkészülés is kiemelkedő szerepet kapott. Ezzel kapcsolatban abszolút pozitívan nyilatkozhatok, hiszen nagyszerű eredményeket értünk el a biztonsági szempontok teljesítését illetően. Az új gumiabroncsok alkalmazása miatt a felfüggesztéseket is módosítanunk kellett, és a sebességváltónk is új rendszer szerint fogja majd ellátni a feladatát. Ez utóbbitól azt reméljük, hogy a váltómű a korábbinál megbízhatóbban és gyorsabban fog működni. Mindezek mellett a hűtőket érintően is el kellett végezni némi módosítást. A hátsó felfüggesztést pedig folyamatosan fogjuk fejleszteni."

 

A karosszéria fejlesztésével foglalkozó részlegünkön hozzávetőlegesen 200 igazán elkötelezett ember dolgozik. Mindannyian nagyszerű munkát végeztek. Természetesen nem tudom mindenkinek a nevét, de ezúton szeretnék külön köszönetet mondani a főmérnökünknek, Nikolas Tombazisnak, Tiziano Battistini, a műszaki osztály vezetőjének, John Ileynek, az aerodinamikai részleg vezetőjének és Marco Fainellonak, aki az autó teljesítményének növelésében játszott döntő szerepet. Mindezek mellett meg szeretném még említeni termékfejlesztési osztályunk első számú emberét, Simone Restát, és nem utolsó sorban Davide Perlettit, aki a töréstesztek lebonyolításánál nyújtott kimagasló segítséget.

 

Az autó a tavalyi évben használt légterelő szárnyakhoz hasonló idomokkal fogja megkezdeni a teszteket, de amire elérkezünk az első nagydíjhoz, jelenetős változásokon mennek majd keresztül.

 

Az F2007-es konstrukció kifejlesztésében döntő szerepe volt a FIAT kutatóközpontjának, akik jelentősen támogatták szakembereinket."

 

 

Gilles Simon, a motorfejlesztési részleg vezetője

„A szabályoknak való megfelelést szem előtt tartva a 056-os motorral kapcsolatban nem végeztünk el jelentősebb módosításokat, vagyis a tavalyi év utolsó futamán használt erőforrást építettük be az új autóba. Mindezek mellett azonban néhány pontot érintően be kellett avatkoznunk, hogy tartani tudjuk a 19.000-es percenkénti fordulatszámot. Javítottunk viszont a motor égésterét, a szelepeket, a főtengelyt és a dugattyút illetően. Az elkövetkező időszakban fejlesztéseket fogunk még elvégezni annak érdekében, hogy minél optimálisabb legyen az autó és a motor összhangja.

A víz- és az olajrendszert illetően sem maradtak teljesen érintetlenül a dolgok, mivel néhány csatlakozást új helyre terveztünk.

 

A fejlesztések alkalmával nagyon szoros együttműködést folytattunk a Shell-lel, és az üzemagyagok terén még további munka vár ránk. A megbízhatósággal kapcsolatban az általunk használt kenőanyagok nagymértékben hozzájárultak a pozitív eredményekhez, de reményeink szerint márciustól kezdődően további teljesítmény-növekedést könyvelhetünk majd el."

     
Élő közvetítés

Amennyiben élőben szeretnétek nyomon követni az eseményeket, akkor katt   IDE  (angol kommenttel)

     
Irány a Hungaroring!!!
     

Futamok, tesztek
     
Rólunk :)
     
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Rally
     
Forma 1
     
A sport megértése
     
2006 autói
     
Csapatok hivatalos oldalai
     
Forrásaink:
     
Linkek

www.zdstudio.gportal.hutársoldalunk

www.christianklien.gportal.hu(társoldalunk)

http://jennidalhman.play.hu/http://christianklien.play.hu/

 

     
Linkek
     
Számláló
Indulás: 2005-08-03
     
Forma 1-es autók
     

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!