|
A Ferrari hamarosan tisztázza a versenyzői kérdést |
|
2009.09.29. 05:48 |
A Formula-1-es csapatok közül csak a Red Bullnál teljes a 2010-es versenyzői felállás, a vetélytársak közül egyelőre senki sem jelentette be hivatalosan a pilótapárosa nevét.
|
A FOTA csapatok jövőre nem használják a hibrid rendszert |
|
2009.09.29. 05:47 |
A Nemzetközi Automobil Szövetség jövő évi szabályzata lehetővé teszi a kinetikus energia-visszanyerő rendszer használatát, a FOTA a vasárnapi ülésen azonban megegyezett abban, hogy a tagjai közül 2010-ben senki sem veti be a hibrid technológiát.
|
A Ferrari és a Renault jól sáfárkodott - motorkörkép hajrá előtt |
|
2009.09.24. 09:49 |
A Forma-1-ben az idei évben bevezetett szabályok értelmében egy pilóta a teljes szezon alatt legfeljebb nyolc motort használhat el, ha valami oknál fogva ennél többre lenne szüksége, akkor az új motor bevetésekor tízhelyes rajtbüntetéssel kell számolnia. Nézzük, kinek mennyi motorja maradt a hajrára!
|
A Ferrari hamarosan választ a spanyol és a finn pilóta közül |
|
2009.09.24. 09:48 |
Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke korábban terelte a témát Fernando Alonso szerződtetésével kapcsolatban, ám most elismerte, képben van a spanyol. Ha a kétszeres világbajnok érkezik az olaszokhoz, akkor Kimi Räikkönennek kell mennie, a lábadozó Felipe Massa ugyanis biztosan marad.
|
A McLarennél összeállhat a Räikkönen-Hamilton páros |
|
2009.09.20. 11:42 |
Már csak az újonc csapatok érkezése miatt is nagy mozgás várható a Forma-1-es pilótapiacon, ám egyelőre még egyetlen átigazolást sem jelentettek be hivatalosan. Ennek legfőbb oka, hogy mindenki azt lesi, mi lesz Kimi Räikkönen és Fernando Alonso sorsa. A finn egyes források szerint visszatérhet a McLarenhez.
|
A csapatok feloldanák a motorfejlesztések befagyasztását |
|
2009.09.20. 11:41 |
A Forma-1-es csapatok tárgyalni fognak annak lehetőségéről, hogy a következő szezon előtt ismét kiegyenlítsék a motorok teljesítménye közti különbségeket. A jelenleg érvényben lévő szabályok tiltják az erőforrások fejlesztését, ennek ellenére jelentős teljesítmény különbségek alakultak ki.
|
Di Montezemolo: Figyelembe kell venni a nézők véleményét is |
|
2009.09.16. 18:59 |
Luca di Montezemolo véleménye szerint a Forma-1-es csapatok szövetsége (FOTA) által szervezett év végi megbeszélésen a szurkolók véleményének figyelembe vételével kell döntéseket hozni a sportot érintő módosításokról. A FOTA elnöke úgy gondolja, a sportot sokkal nyitottabbá kell tenni a szurkolók felé, ellenkező esetben tovább csökken a pályákra kilátogató nézők száma.
|
Jövőre Ferrari motorokkal futhatna a BMW Sauber utódja |
|
2009.09.16. 18:58 |
Mint már hírt adtunk róla, a Nemzetközi Automobil-szövetség a maláj Lotus istállót nevezte meg 13. csapatként a jövő évi szezonra, ám a hírek szerint, ha a többi csapat beleegyezik abba, hogy 2010-ben 14 csapatos legyen a bajnokság, akkor a BMW Sauber utódcsapata is ott lehetne a rajtrácson, mivel a BMW időközben sikeresen eladta a hinwili alakulatot. A legfrissebb hírek szerint pedig a svájci istálló jövőre Ferrari erőforrásokkal futhatna.
|
Ha már így belejött, Räikkönen Szingapúrban is dobogóra tör |
|
2009.09.16. 18:57 |
A hétvégén Olaszországban Kimi Räikkönen és a Ferrari ajándékba kapta a harmadik helyezést, de mint a finn pilóta mondja, ez nem számít, hiszen mindent megtettek a jó eredményért, és tökéletes hétvégét futottak. A cél a következő futamon, Szingapúrban is a pódiumon való pezsgőzés.
|
A Lotus veszi át a BMW helyét a 2010-es F1-es mezőnyben |
|
2009.09.15. 14:47 |
A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) kedden közleményben jelentette be, hogy hosszas elemzés után a Lotus F1 Team kapja meg az indulási jogot a Forma-1-es világbajnoki sorozatban. A 2010-es mezőnyben a BMW idei év végi kivonulása miatt üresedik meg egy hely. Ezzel együtt az sem kizárt, hogy tizennegyedik csapatként a BMW utódja is ott lesz a rajtrácson jövőre.
|
| |