A téli tesztek alapján nehéz megítélni az aktuális erőviszonyokat, többnyire csak találgatások vannak arról, hogy ki hol áll. A számos új szabály miatt még nehezebb megítélni a teljesítményt.
A Ferrari a tervek szerint halad a téli tesztprogrammal, és elégedettek az előrelépésekkel. Az olasz csapat 5085 kilométer megtételét követően úgy véli, hogy jó úton haladnak.
Az idei esztendőben újra bordázatlan gumikkal versenyeznek a Formula-1-ben, de a Bridgestone továbbra is négy keveréket bocsát a csapatok rendelkezésére. A szabály, miszerint a verseny során a lágyabb és keményebb konstrukciót is használni kell, továbbra is érvényben lesz. A puhább zöld jelölést kap az oldalfalán.
Max Mosley elismerte, hogy nem voltak körültekintőek akkor, amikor a gumiszabályról döntöttek. Az új aerodinamika és a hibrid rendszer miatt megváltozott a súlyelosztás, és a hátsó abroncsok nagyobb igénybevételnek vannak kitéve.
Érdekes hír jelent meg a finn mtv3 oldalán. A Miss Suomi döntőseit kérdezték, hogy az oldal által megadott hírességek közül kit választanának és miért. A listán helyet kapott mindkét finn Forma-1-es pilóta is.
Azt követően, hogy a Honda hétfői igazgatói ülésén sem született döntés a Formula-1-es csapat jövőjéről, megkezdődtek a találgatások. Egyes lapértesülések szerint a Honda finanszírozza az idei szereplést, míg mások szerint Richards Branson vagy Ross Brawn az új tulajdonos.
Peter Windsor és Ken Anderson hivatalosan is bemutatta Formula-1-es csapatát, amely 2010-től USF1 néven vesz részt a bajnokságban. Mivel a sajtó már a rendezvény előtt értesült a tervekről, a show-elemekre fektették a hangsúlyt.
Az A1GP nagyfőnöke saját Formula-1-es istállót indítana
2009.02.25. 10:49
Az A1GP főnöke, Tony Teixeira fontolóra vette a Formula-1-es szereplést. Első lépésként üzlettársával, Pete da Silvával Portimaóban egy technikai központot hoznak létre az A1GP sorozat számára, majd oda telepítik a főhadiszállásukat is.
A Ferrari és a McLaren között a hetvenes évek óta ellenséges viszály dúl, a csapatok több alkalommal is megnehezítették egymás helyzetét. A 2007-es kémbotrány fordulópont volt, az akták lezárása után a békülés is kezdetét vette. A gazdasági válság miatt létrejött a Formula One Teams Association (FOTA) így az ellenségből partner lett.
Kimi Räikkönen az elmúlt esztendőben nem tudott megfelelni az elvárásoknak, és nem boldogult túl jól a versenygépével, így a harmadik helyen végzett az összesítésben. A finn pilóta azonban nem foglalkozik a múlttal, és arra összpontosít, hogy az idei esztendőben visszaszerezze a bajnoki címet.