|
Hivatalos: Raikkönen 2010-ben nem indul a Forma-1-ben! |
|
2009.11.18. 16:42 |
Kimi Räikkönen, a 2007-es év világbajnoka kihagyja a 2010-es évadot, és csak 2011-ben tér vissza a Forma-1-be, ismertette a finn döntését menedzsere, Steve Robertson. A pilótának szerződése lejárta előtt kellett távoznia a Ferraritól, miután az olasz gárda a spanyol Santander bankkal kötött szponzori szerződést. E megállapodás fejében a spanyolok Fernando Alonsót akarták a vörös autóban látni, így Räikkönennek nem maradt hely. A finn ezért kezdett tárgyalásokat a McLarennel, ahol Lewis Hamilton mellett versenyezhetett volna.
|
A csapatok nem fogadták el a több FOM pénzt |
|
2009.11.17. 13:31 |
A Formula-1-es csapatok nem fogadták el Bernie Ecclestone javaslatát, amely garantálta volna, hogy a jelenlegi ötven százalék helyett hatvan százalékot osztanak el a kereskedelmi jogdíjakból a résztvevő brigádok között. A Financial Times értesülései szerint a Formula-1 vezetője a plusz jutatással, valamint egy új szerződéssel akarta megakadályozni, hogy a Honda, a BMW és a Toyota után más gyártók is elhagyják a Formula-1 színterét.
|
Hivatalos: Glock a Manor színeiben folytatja pályafutását |
|
2009.11.17. 13:30 |
A volt Toyota pilóta, Timo a jövő évben debütáló, Manor Grand Prix színeiben folytatja Formula-1-es pályafutását. A német versenyző korábban a Renault csapattal is tárgyalásokat folytatott, választása végül az újonc brigádra esett.
|
Hivatalos: Mercedes GP lesz a Brawnból |
|
2009.11.17. 13:26 |
A Mercedes-Benz hétfőn egy sajtótájékoztatót hívott össze, amelyen a Daimler vezetője, Dieter Zetsche és a Mercedes sportigazgatója is jelen voltak. A német gyártó ezen a rendezvényen jelentette be, hogy 75,1 százalékos részesedést vásárol a Brawn csapatból. A Daimler 45,1 százalékot birtokol majd, míg az Abar (a Daimler részvényese) 30 százalékot, míg 24,9 százalék Ross Brawn tulajdonában marad.
|
Az FIA előzési szemináriumot tartott |
|
2009.11.13. 07:47 |
Az Előzési Munkacsoport (OWG) javaslatai alapján kidolgozott 2009-es szabályok azt a célt szolgálták, hogy új aerodinamikai elemek segítségével gyakoribbak legyenek az előzések a Formula-1-es versenyeken, az újítások azonban nem hozták meg a várt hatást. A Williams technikai igazgatója, Sam Michael úgy véli, hogy ezért részben a kerékburkolati elemek a felelősek.
|
Kimi Räikkönen és a McLaren |
|
2009.11.13. 07:47 |
Bár a 2009-es Forma-1-es szezon már lassan két hete véget ért, még mindig több versenyző van, akinek 2010-es sorsáról biztosat nem tudhatunk; közülük az egyik Kimi Räikkönen.
|
Nincs veszélyben a Japán Nagydíj |
|
2009.11.10. 13:38 |
A Honda tavaly év végi kiszállását követően jövőre tovább csökken a japán érdekeltség a Formula-1-es bajnokságban. A Toyota vezetősége ugyanis nemrég úgy döntött, hogy 2010-től nem állnak rajthoz az FIA világbajnoki versenyein. A sport egyetlen gumiszállítója, a szintén japán Bridgestone cég pedig a jövő évad végén távozik.
|
Whitmarsh megy, Dennis jön? |
|
2009.11.10. 13:37 |
A McLaren és a Mercedes között már nem olyan harmonikus a kapcsolat, mint évekkel ezelőtt volt, és a Formula-1-es szakértők szerint hamarosan szakítani fognak a felek.
|
Räikkönen és Alonso is jó bajnoknak tartja Buttont |
|
2009.11.10. 13:37 |
Az idei Forma-1-es világbajnokság első szakaszában a Brawn GP pilótája, Jenson Button többi versenytársa elől jócskán elhúzott, hiszen az első hét futamból hatban győzedelmeskedni tudott. Ezt követően azonban a britnek nehézségei támadtak az autóval, míg több más csapat összeszedve magát a 29 éves versenyző nyomába eredt.
|
Räikkönen számára nem sietős a döntés |
|
2009.11.10. 13:36 |
A Ferrari úgy döntött, hogy jövőre a Felipe Massa - Fernando Alonso párossal vesz részt a Formula-1-es bajnokságban, így Kimi Räikkönennek új versenyzői ülés után kell néznie.
|
| |