Kimi-rajongók Klubja
Kimi-rajongók Klubja
A klub mottója:
Megcsillan a nap a Ferrarikon, Átszáguld Kimivel a célvonalon. Együtt mozog gép és lélek, Kimi-s leszek, amíg csak élek!
     
Fórum
     
Menü
     
Kimi blogja
     
Infók Kimiről
     
A hét képe
     
Extrák
     
Videók
     
Galéria
     
Kitalált történetek
     
Versek és más egyebek
     
Finn himnusz
     
A pilóták hivatalos oldalai
     
A letöltés menete
     
Kimi blogja 2
Friss bejegyzések
2009.11.06. 08:56
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:55
2009.11.06. 08:54
2009.09.18. 11:40
Friss hozzászólások
     
Élménybeszámolók
Élménybeszámolók : RedIce beszámolója

RedIce beszámolója

  2008.07.21. 08:32

21.Forma1 Magyar Nagydíj - Saját történet

2006.08.02.(szerda)

Már hétfő óta legalább a szerdát vártam, hogy elkezdődjön az F1-es „banzáj” még ha akkor este csak a jótékonysági focimeccset játszották az F1-es pilóták. Nem szeretem a focit, de amibe F1 van azt igen. Sajnos nem voltam ott élőben, de néztem a tv-be. A meccs végeredménye:11:8-ra nyert a pilótaválogatott.

 

2006.08.03.(csütörtök)

Na végre elérkezett ez a nap is, amire már május közepe óta várok. Reggel elindultunk Budapestre és ekkor még elég borongós volt az idő, sőt később szakadt az eső is Szegedtől Kecskemétig. Én persze kétségbe voltam esve, de mikor kiderült az idő Nekem is megjött a kedvem. Délután 2-re odaértünk Solymárra (ott volt a szállásunk) és miután átvettem a „formaruhát”(Kimis póló, McLarenes sapi) valamint megtaláltuk a térképen a legmegfelelőbb útvonalat Mogyoródra mert jó másfél óra az út odáig és még bele kellett azt is tervezni, hogy eltévedhetünk elindultunk. De ez nem így történt mert egyből odataláltunk és még parkolót is hamar találtunk magunknak tehát még volt fél óránk kapunyitásig. Ezután felmentünk a 8-as kapuhoz, ahol kivártuk azt a fél órát ami elég mókásan telt. Ugyanis volt előttünk egy kisebb társaság akik már kicsit nagyon nem ittak sokat és mindegyikük (na ezt jó meg aszontam) Ferraris volt csak egy McLarenes akinek kisgyereke volt otthon és venni akart Neki valami souvenirt ezért elment körülnézni és miután visszatért az ajándékkal elég érdekes volt ugyanis egy Ferraris tipegő és kis zokni volt az. Ebből is látszik, hogy a legnagyobb csapat még mindig a FERRARI. Ezt Kimi szurkolóként is ki tudom jelenteni.

16:00 Mogyoród, Hungaroring

Végre beengedtek minket a pályára rögtön fényképeztünk, kameráztunk és rövid ideig idétlenkedtünk a célegyenesbe ezt követően pedig célba vettük a boxutcát. Ott is pontosabban a McLaren garázst, ahol kb. két órát dekkoltunk abban a reménybe, hogy hátha kijön Kimi és tudunk róla akár egy értelmes képet is készíteni és egyszer fel is csillant a remény rá mikor megjelent egy bukósisakos ember (Kimi sisakjába) a tömeg sikított és mindenki fényképezett. Ám nagyot koppantunk, amikor levette a sisakot és integetett,  mindenki szomorúan tapasztalta, hogy ez egy szerelő ami már nem is volt olyan érdekese. A remény még akkor is élt bennünk, hiszen még Pedro (De la Rosa) is akármikor megjelenhetett volna, de nem tette sajnos. Pedig rajtam kívül még rengeteg ember akarta látni a csapat két pilótáját. Két óra után meguntuk a várakozást és átmentünk megnézni a többi garázst, de a Ferrárinál annyian voltak, hogy alig lehetett továbbjutni. Végigmentünk a boxutcán és mindössze csak egy pilótát láttunk a tehetséges Robert Kubicát. Fél óra alatt sikerült megnéznünk mindent fényképezkedtünk is. Megbeszéltük, hogy visszatérünk a Mercedes garázshoz és meglepve tapasztaltuk, hogy az addigi tömeg 1/3 része se volt ott. Az addigi kegyes időjárás most nem kímélt minket és elkezdett esni az eső, de mi nem adtuk fel és ottmaradtunk. Akkor már elég mérges voltam, hogy itt már csak az autót, a gumit, a vezetőszárnyakat és az ásítozó szerelőket (Kettőtől van aláírásom!!!) lehet látni. Ezért kénytelen voltam lépéseket tenni az ügy érdekében persze csak visszafogottan. Ezért rövidebb párbeszédet folytattam a biztonsági őrrel aki orosházi volt és megígérte, hogy ha tud szerez Nekem névre szóló aláírást Kimitől, de valószínűleg nem sikerült mert nem jelentkezett később.

Ezután elindultunk vissza Solymárra akkor már zuhogó esőben, de még két dolog miatt félbe kellett szakítani utunkat: Késztetést éreztem arra, hogy lefényképezzem a Safety Car belsejét és, hogy apa lefényképezzen az 1-ső kanyar rázókövén. Hiszen ki tudja mikor lesz erre legközelebb lehetőségem?! Megjegyzem azóta nem is volt…..

 

2006.08.04.(péntek)

Ez a nap egy nagy punnyadás volt. De nem az F1 szemszögéből, mert sajnos nem tudtunk kimenni a Hungaroringre a csütörtöki kis balesetünk után. Ugyanis csütörtökön mikor hazafele tartottunk a pályáról elromlott a jobb első elektromos ablakemelőnk és pénteken apáék vitték az autót a szervízbe. F1 szempontból viszont érdekes volt:

Az első szabadedzést Kimi Raikkonen nyerte a másodikat, pedig Felipe Massa 0.8 mp-vel elmaradva Kimi délelőtti idejétől. De ezek az idők és eredmények nem számítanak és nem mérvadóak.

 

2006.08.05.(szombat)

reggel 5:30(kelés)

Hihetetlenül fáradtak vagyunk, pedig holnap hamarabb kell kelni. Ma busszal megyünk ki a pályára és reggel 6:07perckor kell elindulni Solymárról. Éppen kiértünk a buszhoz, de kiértünk. Ez a busz az Árpád-híd Pesti hídfőjéig visz minket, ahonnan ingyenes busz visz tovább a Hungaroringre. Már 6:45-kor az Árpád-hídnál voltunk és azt hittük, hogy csak 7:30-kor indul a busz a pályára (a programot otthon hagytam), de meglepve tapasztaltuk, hogy már 7:00-kor indultunk.

7:45 Mogyoród, Hungaroring

Mogyoródon, a Templom téren tett le minket a busz és a pályáig jó fél óra az út. A 2-es kapun mentünk be és elég nagy sétát tettünk meg amíg elmentünk a számunkra megfelelő helyre, amit végül a célegyenes ráfordító kanyarba találtunk meg. Ez olyan 8:30 fele volt és a hivatalos program 11:00-kor kezdődött tehát el kellett foglalnunk magunkat valamivel. Vittem F1 Racinget és Képes sportot, ezeket olvasgattuk.

Eközben anya a Kampinski fele járt csak úgy véletlenül és látta Jenson Buttont, Takuma Satot és Sakon Yamamotot is bár Kimire pályázott, de nem jött Neki össze sajnos.

11:00 Hungaroring

Progra:F1 3.szabadedzés

Ez a legfantasztikusabb élmény, amikor már három hónapja vársz valamire, mondjuk most arra, hogy meghallj egy F1-es autók hangját…. és most valóra válik. Meghallod, hogy beindítják az autót most éppen egy Toyotát. A másik nagy csoda mikor már a kedvenced autóját látod és hallod (az én esetembe Kimi) amikor ,,rezzenéstelen arccal,, még 200km/h-nál ráhúz 250-300-ig (mint egy igazi jégember). Csodálatos emberek, akiknek az életük a hobbyjuk és a hobbyjuk az életük. Az idő a pályán nagyon jó és az egy órás szabadedzés mintha 5perc lenne. Közbe megtudjuk nagyon nehéz áron, hogy Alonsot megbüntették és így az időmérőn mindegyik idejéhez hozzáadnak 2mp-et, mert sportszerűtlenül viselkedett a pénteki szabadedzésen Robert Doornbossal. A Renault rajongók ennek persze ne igazán örültek. Buttonnal is történt egy kis baleset, mert leégett a motorja ezért a vasárnapi futamon ez 10 helyes rajtbüntetést jelentett Neki. A harmadik szabadedzést Michael Schumacher nyerte. Bár a szabadedzés után ez volt a legkisebb gondja. Amint kiderült a harmadik szabadedzésen a Button balesetét követő piros zászlós szakaszban megelőzte Fernando Alonsot és Robert Kubicát, ezért ugyanazzal a büntetéssel sújtották mint az ifjú világbajnokot.

14:00 Mogyoród, Hungaroring

Elkezdődik az időmérő edzés, amire közel 400 ezer ember várt. McLaren szurkolóként bizalommal fordultam a csapathoz, hogy az első 15 percet „túléljük” izgalmak nélkül. Így is lett simán bejutottunk az első 16-ba. Ezt a szakaszt Massa nyerte. Az 5 perces szünet másodpercek alatt eltelt, de ezalatt kitapasztaltuk az időmérő edzés figyelését a legmegfelelőbb módon. Apa nézte a kivetítőt távcsővel, én pedig a videokamerával filmeztem az élő eseményeket amiket láttam.

14:20 Időmérő edzés, 2. 15perc

Már kicsit félelemmel, de mégis reménykedve a bekerülésre az utolsó részbe ketten apával a Ferrari-szurkolók között néztük az időeredményeket és kameráztuk ezeket a gyönyörű gépeket. Ez a rész sokkal izgalmasabban alakult, hiszen a 2 vb-nek a legjobbnál is jobb időt kellett autóznia. 5 perccel a vége előtt a Renault-rajongókba már tudatosul, hogy Alonso már nem juthat be az utolsó 15 percbe, mert a büntetés nélküli idejével se tudja motiválni a mezőny első részét. De még ott volt a 7-szeres világbajnok aki 2-3 gyorskör után kénytelen volt feladni a próbálkozásokat és mindössze 0,2 mp-vel maradt le a 10. helyről. Ezután még az 5 perces szünet is eseménydúsabb volt, mert jó pár Ferrari és Renault szurkoló elment. Viszont voltak akik még bíztak Felipe Massába és Giancarlo Fisichellába. Jogosan, hiszen nagy esélyük volt még akár a pole pozícióra is.

14:40 Időmérő edzés 3. 15perc

Elérkezett végre az is, ami talán a legizgalmasabb rész, de mindezt megelőzi az üzemanyag-fogyasztós 10 perc, de élőben még ez is király. De mégis az az utolsó 5 perc a legizgalmasabb. Sokáig Felipe Massa volt a nyerő, a többiek csak az „átlagos” köröket autózták. A Renault már akkor teljesen elveszthette a reményt, mert Fisico rémesen lassú volt. De még ott volt a Jégember, aki még megszorongatja Massát és akit én remegő lábbal vártam, hogy kiguruljon a boxból az utolsó gyors körére. Ezen az utolsó körön már a kezem is remegett, de egy pillanatra se vesztettem szem elől hol élőbe, hol a kivetítőn. Közben leintették az időmérőt, de még volt esély, hogy lefagyassza a mezőnyt és ez sikerült is Neki, mert Kimi Raikkonen 1:19.599 idővel megnyerte az időmérő edzést hiába jöttek be még utána autók ezt az időt már nem lehetett verni. Ilyenkor már otthon a tv előtt őrjöngtem volna, de én megvártam a levezető kört, és amíg kiszállt az autóból. Ezután letettem a kamerát és figyelmen kívül hagyva a sok Ferraris szurkolót, akik szinte körülvettek minket szinte örömtáncot jártunk. Kifele a 8. kapun mentünk ki és észrevettem, hogy vasárnap nem lehet ott bemenni a mi jegyünkkel tehát megint fel kell mennünk a 2-es kapuhoz.

Talán az az utolsó kör volt életem legszebb köre, amit láttam Kimitől és a legjobb időmérő is amit láttam életemben. Este még elmentünk a Kampinskihez, de nem láttam egy pilótát sem csak egy Hogo Boss-os autót ami ugye a McLaren támogatója, de biztos szerelő ült benne.

Gyönyörű szombatunk volt és már csak annyi volt a dolgunk, hogy bizakodva várjuk a vasárnapot!.......

 

2006.08.06.(vasárnap)

reggel 4:30(kelés)

Ilyenkor jön rá az ember, hogy milyen fáradt és tényleg alig bírom nyitva tartani a szemem. De a reggel 6 órás kapunyitásra oda kell érni, ha arra a helyre akarunk menni amit szombaton kinéztünk.

5:45 Mogyoród

Végre kiértünk a pályához oda akartunk leparkolni, ahol csütörtökön volt az autó, de a biztonsági őrök nem engedték ezért célba vettük az Aquarén parkolóját, de út közbe felvettünk egy német Kimi szurkolót, aki szintúgy a 2-es kapuhoz ment és nem is vittük volna el ha mondjuk a Renaultnak szurkol.

6:00 Hungaroring

Letettük az autót és felmentünk a 2-es kapuhoz, ahonnan elég hamar továbbálltunk és beérve a ringbe szomorúan tapasztaltuk, hogy már egy rakat ember van azon a helyen amit kiszemeltünk magunknak vagyis a rajtrácsnál, de mi még odafértünk. Mostmár csak annyi a dolgunk, hogy mindössze 7, 7 és fél órát várjunk, de mi ez már ahhoz képest a 3 hónaphoz képest és még egy jókedvű igen aktív Ferrari szurkoló is szórakoztatta a rengeteg embert akik még félig aludtak (sőt valakik még aludtak) a jobbnál-jobb beszólásaival:

Pl.: Meglátta a lengyel zászlót és elordította magát, hogy Kubicám adj egy kupicát. Vagy

Akárhogy is fáj Schumi a király mondata, amit nem egyszer és nem kétszer hallottunk.

De fél óra után ő is megunta vagy elfáradt a fene se tudja, de nem tudtunk magunkkal mit kezdeni amikoris olyan 8 óra fele beindult az élet a boxutcába és elsőként a McLaren csapat Kimi autóját kitolva a garázsból a kerékcserét gyakorolta, amit én meg is örökítettem. Nem egyszer és nem kétszer próbálták el (később a futamon kiderült, hogy feleslegesen).Na mindegy, úgy gondoltam felfedező körútra indulok és voltak garázsszerű standok, amiket megörökítettem kamerával és ott szereztem 2 Kimis aláírást. Volt ilyen stand: a Mercedesnek, a Ferrarinak, külön Michael Schumachernek, Red Bullnak, BMW Saubernek, Toyotának, a Renaultnak és egy közös. De ha valaki itt akar vásárolni elég vastag pénztárcával kell odamennie.

Tehát fülig érő mosollyal az aláírásszerzés után végigjártam mindegyiket, de a Mercedeshez többször is visszamentem, mert olyan nehéz volt otthagyni, de sikerült. Elkergetett az eső! Ami a későbbiek folyamán is megkeserítette a napomat, de mindent a maga idejébe. Szóval 9 óra fele visszatértem a helyünkre, ahol apa várt egy fantasztikus ötlettel, hogy Ő elmegy a legközelebbi bevásárlóközpontba és vesz esőkabátot, mert hiába van nálunk esernyő azzal mégis jobban boldogulunk. És otthagyott egyedül a zuhogó esőbe Én meg megnéztem a Porsche Szuperkupát és aGp 2-es futamot, amiről már videofelvételem is van, de nem a legjobb minőségű, mert elég nehéz úgy kamerázni, hogy egyik kezedben az esernyő a másikban a kamera közbe lökdösnek balról, jobbról és hátulról te pedig csúszol előre a sárba. Amúgy a sárral kapcsolatba is van egy gyönyörű élményem: mögöttünk egy kb. 150kg-os ürge állt aki kétszer ki akarta lökni a lábam alólam azzal, hogy elesett és közbe a hajamba akart kapaszkodni és még elvárta, hogy jó pofát is vágjak hozzá. Mindegy apa olyan 12:00 fele visszajött, de talán életem legrosszabb 3 órája volt az amit egyedül töltöttem a zuhogó esőbe na és még az a csodálatos hír amit apa mondott, hogy nincs esőkabát, de vett valami 25m-es takarófóliát amit leteríthetünk magunk alá egy 2x3 m-es helyen, de lehet hogy akkor még sokat is mondtam. Mi akkor már nagyon meg voltunk ázva és sajnos a szél is fúlt és ez volt a nagyobb baj, mert nagyon fáztam. El is gondolkoztam azon, hogy anya mondta hogy hozzam el a McLarenes pulcsimat, de nem hoztam. Ezután ebédeltünk egy cseppet elázott szendvicset és nagy izgalommal vártuk a 12:30-kor kezdődő versenyzői parádét.

12:30 Hungarorin Mogyoród

Még mindig zuhog az eső és így a versenyzői parádé se nagyon élvezhető. A kamionon állnak a versenyzők és mennek egy kört a pályán, de csak az esernyőket lehet látni és néha kibukkan egy-egy ismerős buksi mondjuk a Rubens Barichelloé.

12:45 Rajtrács ünnepség

Szokásomhoz híven megint lemaradtam arról a tökéletes pillanatról mikor Kimi autója kigurul a garázsból, ezt egész hétvégén nem láttam, de most még arról is lemaradtam, ahogy feláll a rajtrácsra. Véleményem szerint a futam az eső ellenére nagyon jól és színvonalasan meg volt rendezve. A pit-girl-ök ott álltak a rajtrácson minden versenyző autója előtt kis térdnadrágba és haspólóba mi meg pulóverbe majd meg fagytunk. A 3.számú McLaren előtt (Kimi) 2 szőke pit-girl állt az egyik a fin zászlót a másik a 3.számú táblát tartotta, ami a finn zászló színeivel volt díszítve. Nagyon jó volt Kimit az első rajtkockába látni amikoris lefagyott az arcomról a mosoly. Ugyanis apa jelentette a legfrissebb híreket: Kimi kiszállt az autójából. Bennem egy pillanatra megállt az ütő és idegbeteg módon apa nyakából szinte kitépve a távcsövet a saját szememmel akartam látni persze ez is meg van örökítve. Szóval Kimi elindult a boxutcába és én kétségbeesve kérdeztem, hogy most mi van?, mi történt? Aztán meglökött valaki és teljesen elvesztettem szem elől, de apa azt mondta, hogy az első garázsba ment be és akkor esett le a kő a szívemről, mert csak bement mérlegelni és Őt követte: Kubica, Trulli, Alonso (őket láttam). Aztán Kimi kis idő múlva visszatért megbeszélte az utolsó simításokat Ron Denissel és visszaült az autójába. Már csak annyi volt a para bennem, hogy elmegy-e a McLaren a rajtrácsról?!

Elindult a felvezető kör és Kimi is elment kisebb füst közepette, de ez Nála már megszokott. Ekkor tudatosult bennem, hogy végre eljött ez a pillanat is amire már május óta várok. A rajt pedig nagyon jól sikerült amit megörökítettem aztán letettem a kamerát és végre élveztem a versenyt. Oké jó és fantasztikus az egész hétvége, de a futam a legjobb, aminek minden pillanatát élveztem és nem csak azért, mert Kimi állt az élen, hanem azért mert egy hatalmas élmény. Ez akkor mutatkozott meg igazán mikor Kimi balesetbe került Liuzzival és kiesett a versenyből. Nagyon elszomorodtam, de igazából nem is tudtuk mi történt, hanem anyával beszéltünk telefonon, aki Solymáron nézte a futamot a tv-be. Úgy döntöttünk apával, hogy elmegyünk szerzünk még Kimis aláírást, ami sikerült is. Miután ez megtörtént elindultunk az autóhoz, mert sejtettük hogyha vége a futamnak hatalmas dugó lesz, de közbe persze figyeltük a versenyt és arra lettünk figyelmesek, hogy De la Rosa „kerget” egy Ferrarit. Ez a Ferrari történetesen a Michael Schumacheré volt. Úgy gondoltuk ennek a csatának meg kell várni a végét, úgy is történt. Én magam se tudtam kinek szurkoljak, hiszen az egyik fél a McLaren a másik pedig a hétszeres világbajnok Michael Schumacher amikor eldőlt a csata Pedro javára, mert Schumacher kénytelen volt kiállni gumiproblémái miatt. Az viszont még mindig vigasztalt Kimi és Schumi miatt is, hogy Alonso is kénytelen volt feladni a versenyt ráadásul a Renault-csapat hibájából (elhagyta jobb hátsó kerékanyáját). Megvártuk, míg leintik a versenyt és egy tehetséges pilóta Jenson Button személyében, aki már mindennél jobban vágyott erre, a levezető kör végén jogosan, (mert akárhogy is nézzük ezen a futamon még az autót is nehéz volt áthozni a célvonalon ráadásul elsőnek) ünnepeltette magát a pódium legmagasabb lépcsőjén mintha mindig ezt csinálta volna. Ezután elindultunk Solymárra, hogy felvegyük anyáékat és elindulhassunk haza. Hihetetlenül fájt a szívem, hogy ott kellet hagyni a pályát, az autókat és ezt az egész felhajtást, de talán a Forma1 azért ilyen különleges, mert számumunkra EGY évbe EGYszer van EGY hétvége, amiről EGY egész éven át lehet beszélni. Erről a hétvégéről mindenképpen. Életem legfárasztóbb, de legfantasztikusabb hétvégéjén vagyok túl, amivel egy álom vált valóra.

 Miközben az autópályán mentünk haza tehát röpke 2 órával a futam után én már azon gondolkoztam, hogy milyen módon juthatnék ki jövőre is a Magyar Nagydíjra, mert ha valaki szereti ezt a sportot és az autók hangja számára nem csak ez idegesítő zaj tehát élvezi és eljut egy nagydíj-hétvégére soha többet nem tud tőle szabadulni még akkor se ha:

-         A boxutca-látogatáson 2 órás várakozás után se látja kedvenc pilótáját

-         Az időmérő nem úgy alakul, ahogy szeretné (Ferrari, Renault szurkolók)

-         Reggel 4:30-kor kel, hogy kiérjen a 6 órás kapunyitásra a délután 2-kor kezdődő futamra

-         Egész nap ázik az esőben

-         Nem a kedvenc pilótája vagy csapata nyeri a futamot,

Mert mindenért kárpótolja az autók szépsége, hangja és a csapatok összetartása azon belül is a pilóták remeksége. Ez volt életem legszebb születésnapi ajándéka. Ezért nagyon hálás vagyok a szüleimnek, mert nélkülük ez az álom nem valósult volna meg. Köszönöm anya és apa! Ezek után szerintem nem is kérdés, hogy mit kérek jövőre, de ez már egy másik történet, amit remélem jövőre ugyanígy megírhatok……..

                               

                                               KÉSZÍTETTE: Nagy Andrea (RedIce)

                  

   2006.08.10.                

     
Élő közvetítés

Amennyiben élőben szeretnétek nyomon követni az eseményeket, akkor katt   IDE  (angol kommenttel)

     
Irány a Hungaroring!!!
     

Futamok, tesztek
     
Rólunk :)
     
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Rally
     
Forma 1
     
A sport megértése
     
2006 autói
     
Csapatok hivatalos oldalai
     
Forrásaink:
     
Linkek

www.zdstudio.gportal.hutársoldalunk

www.christianklien.gportal.hu(társoldalunk)

http://jennidalhman.play.hu/http://christianklien.play.hu/

 

     
Linkek
     
Számláló
Indulás: 2005-08-03
     
Forma 1-es autók
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak