Mindent bele fogunk adni, hogy a lehető legjobb eredményt érjük el.
A nyári szünet után minden rosszul ment, és nem azokat az eredményeket kaptam, amiket akartam. Nyerhettem volna Spa-Francorchamps-ben, de ettől a versenytől eltekintve nem tudtam harcolni a győzelemért. Sosem könnyű megbirkózni az ilyen helyzetekkel és csak remélni tudom, hogy sikerül jó eredményt elérnem Fujiban és Sanghajban. Nem arról van szó, hogy nem próbálkozunk keményen. Éppen ellenkezőleg: mindent beleadunk. Még 3 verseny van a szezonból. Pilóta vagyok, szeretek versenyezni és olyan gyorsan menni, ahogy csak tudok, ez az, amit tenni fogok.
Tavaly 26 pontot gyűjtöttem az utolsó három verseny alatt, de sokkal egyszerűbb, ha meg tudod lovagolni a pozitív eredmények hullámait. Amikor nem szereztem pontot Monzában, már tudtam, hogy az esélyeim nagyon kicsik, hogy ismét megnyerjem a címet, de Szingapúr után teljesen eltűntek (az esélyeim – a szerk.). Realistának kell lennünk, és a következő szezonra kell koncentrálnunk és beleadni mindent. Mostantól arra fogok koncentrálni, hogy sikerüljön mindent összeraknom, és nyernem. Igazán segíteni akarok a Csapatnak, hogy megnyerje a címet. A tények ugyanolyanok, mint tavaly, és harcolni fogunk, hogy megerősítsük, amit akkor visszanyertünk. Kemény lesz, de mindent bele fogunk adni, hogy a legjobb eredményt érjük el.
A verseny olyannyira elől kell befejeznünk, amennyire csak tudjuk, és kettős győzelemért kell mennünk már Fujiban. Az autó tovább fejlődött és készek vagyunk harcolni. Lehet, hogy esni fog Fujiban. Az évnek ezen szakaszában egy kicsit olyan, mint Finnországban – csak jóval több esővel. Dolgoztunk az autó vizes pályára való beállításán a legutóbbi tesztünkön Mugelloban: Majd meglátjuk, hogy elég lesz-e, hogy esőben nyerjünk. Tavaly nagyon jó versenyem volt, figyelembe véve, hogy mi történt az első körökben. Amikor a pálya vizes, sokkal egyszerűbb, ha elölről rajtolsz. Nagyon nehéz volt bármit is látni a futam alatt. Azt kell, hogy mondjam, igazán szeretem ezt a pályát. Ez jó az autónknak, és van néhány olyan szakasza, ahol lehet előzni. Tavaly nagyon fárasztó volt.
Szingapúr után Phuket-be mentem, hogy kikapcsolódjak néhány barátommal, Tokióba ma reggel érkeztem (csütörtök – a szerk.). Meg szeretném dicsérni a barátomat, Toni Vilandert, aki múlt vasárnap megnyerte az FIA GT bajnoki címét az F430 volánja mögött Gianmaria Brunnival: igazán megérdemelték. Jól van! Sosem véletlen, ha megnyersz egy bajnokságot.
|