Nem voltam túlzottan boldog a Monaco-ban elért 3. hely miatt. Természetesen az utóbbi idő legjobb eredménye volt, de nem volt újdonság számomra, és tudtuk, hogy akár nyerhettünk is volna. Ha a világbajnokság éllovasai ennyire elhúztak a pontversenyben, akkor már csak a győzelem számít. Újra a pódiumon állni, ez egy szép jutalom volt az egész csapat számára.
Az elmúlt hetekben keményen dolgoztunk, ami kifizetődött, és ez igazán pozitív mindenki számára. Tudjuk, hogy a helyes úton haladunk: még mindig van néhány apró dolog, amit helyre kell hoznunk, de előbb, vagy utóbb nyerni fogunk. Az elkövetkezendő versenyekre az F60-as további fejlesztéseivel érkezünk, és reméljük, hogy akkor még keményebben harcolhatunk az élen állókkal, a kvalifikáción és a versenyen is.
A kvalifikáció Monaco-ban még fontosabb, mint bárhol máshol, és mi majdnem tökéletes munkát végeztünk: csupán 25 századmásodperccel maradtunk le a pole pozícióról. Ha nem az első helyről indulsz, akkor valószínű, hogy nem is fogsz nyerni. Továbbá a 2. rajtkocka sem túl jó ezen a pályán. A pálya piszkosabb oldaláról rajtolsz, és akárhányszor ebben a pozícióban kezdtem, mindig vesztettem legalább egy helyet, mert a kerekek nagyon kipörögnek a rajtnál. Rubens megelőzött, ami sajnálatos dolog. Ha Button mögött tudtam volna maradni, akkor el tudtam volna húzni Rubens-től. Végül nehéz volt a 2. helyért harcolni, és aztán ott volt az utolsó boxkiállás is, ahol néhány másodpercet vesztettünk a jobb hátsó kerékkel felmerülő probléma kapcsán. Amikor visszatértem a versenybe, már jóval a brazil mögött találtam magam.
Mindkét autónk célba ért, és szereztünk néhány fontos pontot. Sok dolog történt Monaco-ban, ami miatt elégedettek lehetünk.
Szombaton részt veszek egy raliversenyen Olaszországban, a Marca Trevigianan, és szeretném megköszönni a Scuderianak, hogy megadta ezt a lehetőséget, hogy részt vehessek egy ilyen versenyen. Nagyon élvezem, és ez lesz az első alkalom, hogy aszfalton is kipróbálhatom, miután párszor havas pályán is vezethettem a tél folyamán. Izgalmas lesz látni, hogy mit tudok majd kezdeni a Fiat Grande Punto S2000-es volánja mögött a Treviso-hoz közeli utakon.