Úgy tűnik, hogy az átok Németorságba is követett. Mindkét versenyt, Hockenheimben és a Nürburgringen is csak néhányszor tudtam befejezni. A pontok, amelyeket szerezhettem volna, talán jelentettek volna valamit a végelszámoláskor. Vasárnap megvolt az esélyünk egy jó eredményre, de üres kézzel távoztam: nyilvánvaló, hogy nem vagyok szerencsés, amikor ott versenyzek.
Az F60-asnak volt egy-két új része, a beállítás is egész jó volt, de még mindig nagy árat fizetünk a leszorítóerő tekintetében, ahogyan azt a pálya egyes szektoraiban láthattuk. Az időmérő nagyon nehéz volt, mert a tapadás folyamatosan változott, habár a körülmények mindenkinek azonosak voltak: a Q1-ben és a Q2-ben nagyon fontos volt a pályára lépés megfelelő pillanatának kiválasztása, míg a Q3-ban, a száraz pályán, eldöntöttük, hogy sok üzemanyagot teszünk az autóba, mivel nem volt meg a lehetőségünk, hogy az első sorokba kerüljünk.
A verseny elején közvetlenül Felipe mögött voltam, és mindkettőnknek megvolt a lehetősége, hogy jó pozíciót érjünk el. Egy bizonyos pontnál, és még mindig nem igazán tudjuk, hogy pontosan mikor, törmelék ragadt a hűtőmhöz, és kilyukasztotta azt. A 14. körben a csapatom arra kért, hogy csökkentsem a teljesítményt, aztán a boxkiállás után folyamatosan vesztettem a teljesítményből egészen addig, amíg megálltam.
A 29. körben ütköztem Sutillal: ő jött ki a boxutcából, én meg az ideális íven voltam; megpróbálta megvédeni a pozícióját belül. Az autók összeütköztek, és egy kicsit letörte az ő első vezetőszárnyát, míg az én oldalam is megsérült.
Ezekkel a széles szárnyakkal nagyon könnyű ütközni és letörni őket. Adriannel együtt mentem a versenybírókhoz, és úgy gondoltuk, hogy ez egy normális versenybaleset volt, ahogy a bírók is.
A következő verseny Magyarországon lesz. Hagyományosan, nekünk finneknek ez egyfajta hazai verseny, mivel a lelátókon olyan sok honfitársat lehet látni. Egy új hátsószárnyat fogok kapni, amely Felipe autóján már nagyon jól működött, és még van lehetőségünk további változtatásokra is. Az F60-nak egészen jól kell szerepelnie a Hungaroringen, mivel lassú kanyarjai vannak, továbbá a hőmérséklet is jóval magasabb lesz, mint a németországi hétvégén: nagyszerű lenne újra a pódiumon állni.